Πολιτική

Στρατηγική One Brand από την Coca-Cola


Αλλάζοντας στρατηγική μάρκετινγκ, η Coca-Cola θα παρουσιάζει πλέον όλα τα προϊόντα της ως μία ενιαία μάρκα με διαφορετικές παραλλαγές, οι οποίες αντιστοιχούν σε ιδιαίτερες προτιμήσεις τρόπο ζωής ομάδων καταναλωτών.

Όπως εκτιμά η εταιρεία, η νέα στρατηγική «One Brand» θα ενισχύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών σχετικά με την ποικιλία επιλογών που προσφέρει η Coca-Cola, ενώ παράλληλα θα τους ενθαρρύνει να επιλέξουν το προϊόν που τους ταιριάζει.

Η Coca-Cola ανέπτυξε τις τελευταίες δεκαετίες πολλά νέα προϊόντα, για να προσφέρει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τόσο σε θερμίδες και καφεΐνη, όσο  και σε μεγέθη συσκευασίας. Τις διαφορετικές αυτές επιλογές τις διέθεσε στην αγορά ως διαφορετικές μάρκες, όπως η Coca-Cola Light και η Coca-Cola Zero, με τη δική τους εμφάνιση, ταυτότητα και εκστρατείες μάρκετινγκ. Τώρα τα τοποθετεί πάλι κάτω από την κοινή «ομπρέλα» της μίας και μοναδικής μάρκας

Με τη νέα προσέγγιση εστιάζει στην ποικιλία επιλογών, που αποτελεί πλέον κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της. Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας: «Νέα συσκευασία, ίδια απόλαυση! Διάλεξε την αγαπημένη σου!»

Αλλάζει μαζί με τους καταναλωτές

«Η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο. Ομως οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν - και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς», λέει η Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. «Για το λόγο αυτό προσφέρουμε ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός».

Η κ. Μπίρμπα αναφέρει ότι η εταιρεία θα δώσει μεγαλύτερη προβολή σε προϊόντα Coca-Cola με λιγότερες ή καθόλου θερμίδες, κάνοντάς τα περισσότερο ελκυστικά σε όλη την αγορά και βοηθώντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις επιλογές τους.
Η νέα στρατηγική One Brand περιλαμβάνει μία σειρά αλλαγών στη συσκευασία, την επικοινωνία και το marketing:

• Αντί να προβάλλονται τέσσερις μεμονωμένες μάρκες (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη), θα υπάρχει η εμβληματική μάρκα Coca-Cola να υποστηρίζει και τις τέσσερις επιλογές.

• Κάθε κουτάκι και μπουκάλι Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου (red disk). Κάθε επιλογή προϊόντος της Coca-Cola θα ξεχωρίζει από τα διαφορετικά χρώματα, στο πάνω μέρος της συσκευασίας

• Στο τελικό πλάνο όλων των διαφημίσεων θα εμφανίζεται όλη η οικογένεια προϊόντων Coca-Cola, έτσι ώστε να είναι εμφανής η δυνατότητα επιλογής προϊόντων με ή χωρίς θερμίδες.

• Τα προϊόντα χωρίς θερμίδες θα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στα ράφια των καταστημάτων, ανεξάρτητα από το μερίδιο τους στις συνολικές πωλήσεις της Coca-Cola.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις