Η Volvo Cars ανακοινώνει μία νέα στρατηγική ανάπτυξης, σχετικά με τα ανά τον κόσμο εργοστάσιά της, με στόχο να καλύψει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση που παρουσιάζουν τα μοντέλα της παγκοσμίως. Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται στο να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητα στα διάφορα εργοστάσια της μάρκας, συνδέοντας το καθένα από αυτά με μία μόνο από τις δύο αρχιτεκτονικές, SPA και CMA, στις οποίες θα βασιστούν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ανερχόμενη ασιατική αγορά και τα εργοστάσια της μάρκας στην Κίνα, καθώς αναμένεται να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη πωλήσεων έως και 800.000 αυτοκινήτων ετησίως, φιλόδοξο στόχο που έχει θέσει η Volvo για το έτος 2020.
Στην Ευρώπη, η Volvo κατασκευάζει τα μοντέλα της σε δύο εργοστάσια, στη Σουηδία και το Βέλγιο. Το εργοστάσιο στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας θα συνεχίσει να κατασκευάζει μοντέλα της Σειράς 90 και της Σειράς 60, τα οποία βασίζονται στη SPA (Scalable Product Architecture - Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος), τη νέα αρχιτεκτονική της Volvo για τα μεσαία και μεγάλα μοντέλα της. Το εργοστάσιο στη Γάνδη του Βελγίου θα επικεντρωθεί στη CMA (Compact Modular Architecture - Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική), την αρχιτεκτονική των Σουηδών για τα compact μοντέλα τους. Από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη Γάνδη θα βγαίνουν αποκλειστικά μοντέλα της Σειράς 40.
Στην Κίνα, η Volvo διαθέτει ήδη δύο εργοστάσια, με ένα τρίτο να βρίσκεται υπό κατασκευή. Το καθένα από τα τρία εργοστάσια θα επικεντρωθεί σε μία Σειρά. Το εργοστάσιο του Ντακίνγκ (Daqing) στη Βόρεια Κίνα θα κατασκευάζει μοντέλα της Σειράς 90. Το εργοστάσιο στο Τσενγκντού (Chengdu), στη Δυτική Κίνα θα κατασκευάζει αποκλειστικά μοντέλα της Σειράς 60 ενώ από τη γραμμή παραγωγής του νέου εργοστασίου στο Λουκιάο (Luqiao), 350 χιλιόμετρα νότια της Σαγκάης, θα βγαίνουν μοντέλα της Σειράς 40.
«Με τρία διαφορετικά εργοστάσια στην Κίνα και την ορθολογική προσέγγιση, κατασκευής αποκλειστικά μοντέλων μίας Σειράς, 40, 60 ή 90 σε καθένα από αυτά, η Volvo αποκτά μία πολύ αποτελεσματική κατασκευαστική στρατηγική που επιτρέπει απρόσκοπτη μελλοντική ανάπτυξη σε μία πολλά υποσχόμενη και σημαντική για μας αγορά», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars.
Στις Η.Π.Α., τέλος, το υπό κατασκευή εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το 2017. Όπως ήδη προβλέπεται από τον αρχικό σχεδιασμό, θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στην κατασκευή μοντέλων που βασίζονται στη SPA, ήτοι τις Σειρές 60 και 90.
Όλα τα εργοστάσια της Volvo Cars λειτουργούν σύμφωνα και τηρούν απαρέγκλιτα το Volvo Car Manufacturing System (VCMS). Πρόκειται για το βιομηχανικό σύστημα παραγωγής και ελέγχου ποιότητας της Volvo που εξασφαλίζει τα ίδια ποιοτικά standards σε όλα τα εργοστάσια της σουηδικής μάρκας.
Οι ανακοινώσεις της Volvo Cars για τη νέα στρατηγική σχετικά με τα εργοστάσιά της, συνέπεσαν με την παρουσίαση μίας νέας, ιδιαίτερα πολυτελούς έκδοσης για το νέο μεγάλο σεντάν της μάρκας. Το S90 Excellence έχει την ίδια φιλοσοφία με την αντίστοιχη έκδοση που παρουσιάστηκε πριν σχεδόν ένα χρόνο για το XC90.
Στο S90 Excellence απουσιάζει η θέση του συνοδηγού και έχει αντικατασταθεί από μία κονσόλα που επιτρέπει στον επιβάτη της πίσω, διαγώνια από τον οδηγό θέσης, είτε να εργαστεί εν κινήσει είτε να ψυχαγωγηθεί ή να διασκεδάσει. Γενικά, το αυτοκίνητο απευθύνεται σε επιχειρηματίες ή υψηλόβαθμα στελέχη που χρησιμοποιούν οδηγό για τις μετακινήσεις τους. Για το λόγο αυτό, η υπέρτατη πολυτέλεια είναι εμφανής παντού, τόσο στα ακριβά υλικά που χρησιμοποιούνται όσο και στις λύσεις που έχουν υιοθετηθεί για να κάνουν τη ζωή των δύο επιβατών της πίσω θέσης ακόμα πιο άνετη και απολαυστική, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία πολυτέλειας. Χαρακτηριστικά, ανάμεσα σε άλλα το S90 Excellence διαθέτει μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, θερμαινόμενες και ψυχόμενες θέσεις για ποτά, ρυθμιζόμενα υποπόδια, οπτικοακουστικό σύστημα ψυχαγωγίας με μεγάλη οθόνη, ενσωματωμένο ψυγείο και κρυστάλλινα ποτήρια του διάσημου Σουηδού κατασκευαστή Orrefors.
Η επίσημη παρουσίασή του S90 Excellence στο κοινό θα γίνει στο τέλος της χρονιάς, στην έκθεση αυτοκινήτου του Γκουανγκζού (Guangzhou), στην Κίνα. Η παραγωγή του υπολογίζεται να αρχίσει μέσα στο 2017.