Μπορεί ο εμπορικός πόλεμος που μαίνεται με τις ΗΠΑ να έχει οδηγήσει σε επιβράδυνση την οικονομία της Κίνας, παρόλα αυτά στο πεδίο του λιανικού εμπορίου ακριβών ειδών, φαίνεται πως τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά.
Οι αγοραστές πολυτελών αγαθών στην Κίνα, μπορεί να αποφεύγουν τα ακριβά αυτοκίνητα, αλλά εξακολουθούν να έχουν προτίμηση σε τσάντες και σαμπάνιες, αντισταθμίζοντας έτσι σε ένα βαθμό το όποιο πλήγμα έχει προκληθεί από τον εμπορικό πόλεμο.
Τα στοιχεία που προέρχονται από την LVMH, σύμφωνα με το Bloomber και όπως αναμεταδίδει το newmoney.gr, την εταιρεία των δερμάτινων ειδών Louis Vuitton και της σαμπάνιας Dom Pérignon, καθώς και οι επιχειρήσεις καζίνο στο Μακάο παρέχουν ενδείξεις ότι ο εμπορικός πόλεμος με τις ΗΠΑ και η οικονομική επιβράδυνση στη χώρα ως αποτέλεσμα αυτού του πολέμου, δεν απογοητεύουν ολοκληρωτικά την Κίνα, στο πεδίο του λιανικού εμπορίου ακριβών ειδών. Αυτό συμβάλλει στην αντιστάθμιση των πιο σκοτεινών σεναρίων που αναπτύσσονται στα σημεία πώλησης της BMW και της Mercedes, αλλά και στα γραφεία πώλησης πολυτελών ακινήτων.
Ο γαλλικός γίγαντας της λιανικής με έδρα τη Γαλλία, η LVMH ανακοίνωσε την Τρίτη ότι η συνεργαζόμενη εταιρεία λιανικής DFS στην Κίνα, έκανε εξαιρετική δουλειά με τους βασικούς κινεζικούς τουριστικούς προορισμούς του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο, του γνωστού θύλακα τυχερών παιχνιδιών, ενώ οι επιχειρήσεις κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της εταιρείας «μεγάλωναν» και στην Κίνα. Η LVMH δήλωσε ότι πήγε καλά σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, καθώς αναφέρει άνοδο 10% στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου.