Υποχώρησε για τρίτο συνεχόμενο μήνα η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Τουρκία τον Φεβρουάριο, παρά την ανάκαμψη της λίρας κατά 30% από το περσινό χαμηλό της και την πτώση του πληθωρισμού από τα πρόσφατα υψηλά σημεία του.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η καταναλωτική εμπιστοσύνη διαμορφώθηκε στις 57,8 μονάδες, σημειώνοντας πτώση κατά περίπου ένα πέμπτο από το αντίστοιχο περσινό διάστημα και κατά 0,7% από τον φετινό Ιανουάριο. Ο δείκτης οδηγήθηκε ξανά στα χαμηλά του 2018, σύμφωνα με την τουρκική στατιστική υπηρεσία.
Οι προσδοκίες όσον αφορά την ανεργία τα επόμενα χρόνια ήταν βασικός παράγοντας στην πτώση του δείκτη, με την συγκεκριμένη κατηγορία να υποχωρεί κατά 3,1% από τον Ιανουάριο.