Δημήτρης Μαζαράκης, Πρόεδρος της ΕΑΕΕ και Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου συμφώνησαν να αναλάβουν από κοινού δράσεις που θα ενισχύσουν τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης. Τα θέματα που κατέγραψε το Ε.Ε.Α. στο υπόμνημά του και με στόχο όπως αναφέρεται να αντιμετωπιστούν από κοινού και να συμβάλλουν στην αναβάθμιση και διεύρυνση της ασφαλιστικής αγοράς έχουν ως εξής:
1. Να συντονιστούν δράσεις και να δρομολογηθούν κοινές ενέργειες που θα αφορούν την ελάφρυνση βαρών στο φορολογικό και ασφαλιστικό των Διαμεσολαβητών. 2. Να επιδιωχθεί η διεύρυνση της Ασφαλιστικής Αγοράς μέσω κινήτρων όπως φοροαπαλλαγή για συμβόλαια Ζωής & Ομαδικά. 3. Να αντιμετωπιστεί το θέμα των ανασφάλιστων. 4. Να γίνει υποχρεωτική η ασφάλιση μόλυνσης περιβάλλοντος από επιχειρήσεις. 5. Να δημιουργηθούν ΣΔΙΤ μεταξύ Κράτους & Ασφαλιστικής Βιομηχανίας 6. Να προωθηθεί η ασφαλιστική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 7. Να συντονιστούν προσπάθειες για την επαναφορά του υγιούς ανταγωνισμού στο bancassurance και στις πωλήσεις μέσω ίντερνετ και να εφαρμοστεί και για τις δύο κατηγορίες η οδηγία 30 & 31 της ΤτΕ 8. Την θέσπιση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης από φυσικές καταστροφές, θέμα που ήδη έχει συζητηθεί με την πολιτεία και 9. Την επαναφορά του «δόκιμου ασφαλιστή» που έχει επίσης συζητηθεί με τον αρμόδιο υφυπουργό αρμόδιο για θέματα Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Επίσης ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α. εξέθεσε στον κ. Δ. Μαζαράκη και ειδικά θέματα που αφορούν αμιγώς τον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών και ζήτησε συγκεκριμένα: Να καταργηθεί το Δικαίωμα Συμβολαίου διότι δημιουργεί στρεβλώσεις στην ασφαλιστική αγορά και δίνει ψευδαισθήσεις στους καταναλωτές για δήθεν αισχροκέρδεια των Διαμεσολαβούντων. Να υπάρξει ενιαία σύμβαση των Διαμεσολαβητών για όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες με προστασία των δικαιωμάτων τόσο των Διαμεσολαβητών όσο και των ασφαλιστικών εταιριών. Να παταχθούν οι μαύροι κωδικοί με κοινή προσπάθεια Πολιτείας, Ασφαλιστικών Εταιριών και Διαμεσολαβητών. Να γίνουν κοινές εκδηλώσεις των Επιμελητηρίων της χώρας, και των ασφαλιστικών εταιριών με συμμετοχή των εκπροσώπων των Διαμεσολαβούντων για ενημέρωση επιχειρήσεων και καταναλωτών για τη χρησιμότητα της ασφάλισης. Να δρομολογηθεί από κοινού διαφήμιση σε όλα τα ΜΜΕ για ανάγκη ασφάλισης των Ελλήνων καταναλωτών & επιχειρήσεων, ιδιαίτερα των χαμηλών εισοδημάτων και να εξεταστεί κατά πόσο μέρος του κόστους μπορεί να πληρωθεί και από τους Κοινωνικούς Φορείς.
ΕΥΖην
Από κατοικίδιο, οικογένεια: Η επιστήμη για τη μεταμορφωτική σχέση ανθρώπων και σκύλων
Οι σκύλοι, αυτοί οι πιστοί σύντροφοι, έχουν πλέον ξεπεράσει τον ρόλο του «κατοικιδίου». Έχουν γίνει φίλοι, μέλη της οικογένειας, φύλακες και για κάποιους ακόμα και αγαπημένα «παιδι ...