Για όγδοο εν συνεχεία τρίμηνο η αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor ανακοίνωσε πτώση στα κέρδη της, πτώση η οποία αποδίδεται στην επιβραδυμένη ζήτηση στην Κίνα και τις αναδυόμενες αγορές, καθώς και από τον άγριο ανταγωνισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες που πίεσε προς τα πάνω τα κόστη που σχετίζονται με το μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, το καθαρό κέρδος της εταιρίας για το τέταρτο τρίμηνο ήταν 1,53 τρισ. γουόν (1,3 δισ. δολάρια), δηλαδή 7,7% χαμηλότερα από τα 1,66 τρισ. της προηγούμενης χρονιάς.
Τα αποτελέσματα δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν των προσδοκιών των αναλυτών που έκαναν λόγο για 1,60 τρισ. γουίν.
Πρόκειται για την όγδοη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση στα κέρδη, καθώς οι πελάτες προτίμησαν μεγαλύτερα SUV από τα sedan που η Hyundai προωθούσε επιθετικά για χρόνια.
Η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε όρους πωλήσεων, αναζητά τρόπους για να αντιστρέψει τις συνθήκες στην επιχείρησή της στην Κίνα –τη μεγαλύτερη αγορά της- αφού οι πωλήσεις στην περιοχή έπεσαν πέρυσι για πρώτη φορά από το 2007.
Στις ΗΠΑ η κορεατική εταιρία απέστειλε έναν όγκο οχημάτων-ρεκόρ κατά το τέταρτο τρίμηνο, ωστόσο τα κόστη κινήτρων αυξήθηκαν απότομα σε σχέση με το περασμένο έτος, αφού η Hyundai ξόδεψε περισσότερα για να προσελκύσει πελάτες.