Στις αρχές του 2014 η αλυσίδα Goody’s λαμβάνοντας υπόψη τις διεθνείς τάσεις της αγοράς, ξεκίνησε τη μετεξέλιξη των Goody’s στο νέο concept Goody’s Burger House.
Η επιτυχία ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα η αλυσίδα σήμερα αριθμεί 120 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 80 έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House, με εξαιρετική ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό, ενώ συνεχίζεται παράλληλα η ανανέωση και των υπολοίπων Goody’s σε Goody’s Burger House με εντατικούς ρυθμούς. Η επιτυχία αυτή έδωσε περαιτέρω ώθηση στη διεθνή ανάπτυξη του σήματος και σε χώρες του εξωτερικού (Σαουδική Αραβία, Κόσοβο, Αλβανία κ.ά.), με πιο πρόσφατη την είσοδο στην αγορά της Αυστραλίας, μέσω ενός πενταετούς πλάνου ανάπτυξης που προβλέπει τη λειτουργία 10 καταστημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας,
Παράλληλα ο Όμιλος έχει υπογράψει συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο SODIFRAM για την ανάπτυξη της αλυσίδας καταστημάτων Goody’s Burger House στα υπεράκτια διαμερίσματα της Γαλλικής Δημοκρατίας (Μαγιότ και Ρεουνιόν) στον Ινδικό Ωκεανό και στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κομορών.
Το σχέδιο εξωστρέφειας που υλοποιεί ο Όμιλος Εστίασης Goody’s – Everest και ήδη περιλαμβάνει συμφωνίες για την ανάπτυξη των σημάτων του σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κόσοβο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Λιβύη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και τη λειτουργία περισσοτέρων από 20 καταστημάτων σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία.
Η ραγδαία ανάπτυξη της αλυσίδας βασίζεται στο μοντέλο του franchise. Για το άνοιγμα λοιπόν ενός καταστήματος Goody’s Burger House απαιτείται το ποσό των 250.000 ευρώ, όπως σημειώνει το Insider.
Η επιφάνεια του καταστήματος θα πρέπει να είναι από 200 τετραγωνικά μέτρα και πάνω και να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο.
Η υποστήριξη της εταιρείας από την αρχή της υπογραφής της σύμβασης είναι συνεχή, ενώ όσον αφορά τα δικαιώματα εκμετάλλευσης ανέρχονται στο 2% το πρώτο έτος, 4% στο δεύτερο έτος και 6% από το τρίτο έτος.