Επιχειρήσεις

LG: Λειτουργικά κέρδη $2,66 δισ. τo 2023


Η LG Electronics Inc. (LG) έκανε γνωστά τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο και το σύνολο του έτους 2023.

Η LG ανακοίνωσε ετήσια ενοποιημένα έσοδα ύψους 84 τρισεκατομμυρίων KRW (63,840 δισεκατομμύρια USD), που σηματοδοτούν την τρίτη συνεχή χρονιά επίτευξης των υψηλότερων ετήσιων εσόδων, και ετήσια λειτουργικά κέρδη ύψους 3,5 τρισεκατομμυρίων KRW (2,660 δισεκατομμύρια USD).

Οι αριθμοί αυτοί αποδεικνύουν ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις, παρά τις δυσκολίες που προκλήθηκαν από την καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης και τον αυξημένο ανταγωνισμό στην αγορά, πλησιάζοντας τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν κατά την προηγούμενη περίοδο.

Το υψηλό ιστορικό των ετήσιων εσόδων μπορεί να αποδοθεί στα ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη των βασικών επιχειρήσεων της LG και στην ανάπτυξη που σημειώθηκε στους τομείς B2B. Ειδικότερα, ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης (CAGR) των εσόδων της LG κατά τα τελευταία τρία χρόνια ξεπερνά το 13%. Επιπλέον, το ετήσιο λειτουργικό κέρδος επέδειξε σταθερή απόδοση, φθάνοντας σε επίπεδα συγκρίσιμα με το προηγούμενο έτος.

Οι αποτελεσματικές επιδόσεις στη διαχείριση της LG, σε ένα δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον, είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτες και την κάνουν να ξεχωρίζει στον κλάδο. Οι στρατηγικές προσπάθειες για τον εμπλουτισμό του business portfolio, συμπεριλαμβανομένου του έγκαιρου εντοπισμού των σημείων καμπής της αγοράς για την προώθηση της υψηλής ανάπτυξης στους τομείς B2B, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Η καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου, όπως η διαφοροποίηση από τις επιχειρήσεις με προσανατολισμό στο hardware, σε επιχειρήσεις υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμες, συνέβαλε επίσης στη διατήρηση σταθερής κερδοφορίας.

Στον τομέα των home appliance & air solution, η LG αναμένεται να επιτύχει ετήσιο ορόσημο εσόδων ύψους 30 τρισεκατομμυρίων KRW (22,800 δισεκατομμύρια USD). Οι στρατηγικές μέθοδοι προσέγγισης της αγοράς, όπως η επέκταση του volume zone για τη διατήρηση της ηγετικής θέσης στην κατηγορία premium, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σε αυτή την επιτυχία. 

Η επέκταση B2B σε τομείς όπως HVAC, εξαρτήματα και ενσωματωμένες συσκευές συνέβαλε περαιτέρω στη συνολική ανάπτυξη. Στο μέλλον, η LG θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ενίσχυση των βασικών ικανοτήτων της, στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και της παραγωγής, ενώ θα επιταχύνει τις αλλαγές στα επιχειρηματικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των direct-to-consumer (D2C) και των συνδρομών, για να προετοιμαστεί για το μέλλον. Η εταιρεία θα επιταχύνει επίσης τις προσπάθειες για την εξέλιξη των λύσεων έξυπνου σπιτιού, που αντικατοπτρίζουν την αξία του "Zero Labor Home", επεκτείνοντας τη σειρά οικιακών συσκευών που ενσωματώνουν λειτουργικά συστήματα.

Η εταιρεία εξαρτημάτων οχημάτων αναμένεται να έχει ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7,600 δισεκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα μέσα σε μια δεκαετία από την ίδρυσή της, αποτελώντας μία από τις βασικές επιχειρήσεις της LG. Ο μέσος ρυθμός λειτουργίας των εγκαταστάσεων παραγωγής έχει ξεπεράσει το 100% από πέρυσι. Από φέτος, η LG θα εντείνει τις προσπάθειές της στην εξελισσόμενη τάση των οχημάτων που καθορίζονται από το λογισμικό, στοχεύοντας παράλληλα στην αύξηση του volume. Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες διαφοροποίησης που έχουν συσσωρευτεί στις οικιακές συσκευές και την πληροφορική, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιώσει τις εμπειρίες εντός του οχήματος, επιταχύνοντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα και τη συνέργεια ολόκληρης της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων EV και των προβολέων.

Παρά τις προκλήσεις σε βασικές αγορές όπως η Ευρώπη, ο τομέας της οικιακής ψυχαγωγίας παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες webOS. Φέτος, το οικοσύστημα webOS θα επεκταθεί πέρα από τις τηλεοράσεις, στο  infotainment εντός του οχήματος και άλλους τομείς. Από προϊοντικής άποψης, η LG θα ενισχύσει σημαντικά τόσο την κορυφαία σειρά OLED όσο και τη σειρά QNED, ακολουθώντας μια στρατηγική διπλής κατεύθυνσης για να ηγηθεί της premium αγοράς.

Η εταιρεία business solutions επικεντρώνεται στην αξιοποίηση βασικών τομέων όπως η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων και η ρομποτική. Ως ηγέτης στο χώρο του B2B, η LG στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης από την προμήθεια μεμονωμένων προϊόντων στην ενσωμάτωση και παροχή σχετικών λύσεων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα