Πολιτική

IAB Europe: Απαιτούνται μετρήσεις αξιολόγησης για το digital video


Οι διαφημιζόμενοι και τα διαφημιστικά γραφεία  χρειάζονται μετρήσεις αξιολόγησης για το digital video, σύμφωνα με νέα έρευνα του IAB EUROPE. H έρευνα του ΙΑΒ EUROPE έγινε σε περισσότερους από 650 διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες και εκδότες από 31 αγορές, και ξεκαθάρισε το βαθμό υιοθέτησης και από τον πωλητή και από τον αγοραστή των μεθόδων εμπορικής εκμετάλλευσης για την ανάπτυξη του digital video.

Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στην αγορά παρουσιάζουν κάποια μορφή διαφημιστικής στρατηγικής για το video και ότι το 90% των διαφημιζομένων, media agencies και εκδοτών υποστηρίζουν ότι χρησιμοποιούν αυτό το κανάλι διαφημιστικής επένδυσης.

Επιπλέον, κάποια σημαντικά ευρήματα είναι:

1) ότι το video αναγνωρίζεται ως κύριο brand building format,  

2) η επένδυση στο mobile video  πλησιάζει αυτή του desktop video

3) η ζήτηση του digital video είναι μεγαλύτερη της προσφοράς.

Συνεπώς το μέλλον του digital video δείχνει λαμπρό αφού περισσότεροι από το 90%  των αγοραστών (διαφημιζόμενοι και media agencies) δήλωσαν ότι θα αυξήσουν την επένδυση τους στους επόμενους 12 μήνες. Οι publishers επίσης είναι θετικοί και το 90% εκτιμούν ότι θα καταγραφεί αύξηση στα διαφημιστικά τους έσοδα του επόμενους 12 μήνες."

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις