Πολιτική

Η PepsiCo βοηθά ελληνικές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν


Η PepsiCo προσκαλεί επιχειρηματίες να λάβουν μέρος στο PepsiCo Nutrition Greenhouse, ένα πρόγραμμα νέων ιδεών που έχει σχεδιαστεί για την ανάπτυξη δυναμικών εξαγώγιμων προϊόντων διατροφής, υγείας και ευεξίας.

Το πρόγραμμα εστιάζει σε προϊόντα που απευθύνονται σε Ευρωπαίους καταναλωτές και επιδιώκει να αναδείξει  πρωτοπόρες ελληνικές μάρκες προϊόντων διατροφής.

Οι εταιρίες που θα επιλεγούν, θα λάβουν χρηματικά έπαθλα καθώς και την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους ειδικούς της PepsiCo από μάρκες όπως Quaker, Alvalle, Naked και Tropicana.

Εξειδικευμένα στελέχη εταρειών του ομίλου της PepsiCo θα συνεργαστούν με τις ελληνικές επιχειρήσεις και θα τις βοηθήσουν για να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους στην αγορά.

Οι επιχειρήσεις με εμπορικά σήματα των οποίων οι πωλήσεις δεν ξεπερνούν τα €2.000.000 ετησίως, καλούνται να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα και να υποβάλουν συμμετοχή στο www.nutritiongreenhouse.com μέχρι τις 15 Μαΐου.

Κάθε εταιρεία που θα επιλεγεί, θα λάβει επιχορήγηση €25.000 και θα μπει σε ένα πρόγραμμα διάρκειας 6 μηνών που περιλαμβάνει προσωπικές και εξ αποστάσεως συναντήσεις με τους ειδικούς της PepsiCo.

Η συνεργασία αυτή με τα στελέχη της PepsiCo, οι οποίοι είναι ειδικοί στο χώρο τους, μπορεί να βοηθήσει τις εταιρίες να αντιμετωπίσουν τις άμεσες προκλήσεις της αγοράς, με απώτερο σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής τους.

Στο τέλος του προγράμματος, η μία νικήτρια εταιρία θα υποστηριχθεί με βραβείο €100.000 για να συνεχίσει την ανάπτυξή της.

Το PepsiCo Nutrition Greenhouse θα επικεντρωθεί στο να βοηθήσει τις ανερχόμενες μάρκες να φθάσουν το μέγιστο δυναμικό τους, προσφέροντας καθοδήγηση για την ανάπτυξη προϊόντων και την τοποθέτησή τους, την προσέλκυση του πελάτη, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη διανομή. Το πρόγραμμα θα ασχοληθεί επίσης με κρίσιμα ζητήματα των επιχειρήσεων στα πρώτα στάδια, όπως το σχεδιασμό του πλάνου ανάπτυξης, την εταιρική δομή και την ανεύρεση πόρων.

Μέσω του  PepsiCo Nutrition Greenhouse η PepsiCo επιδιώκει να ενισχύσει την καινοτομία και να συνεργαστεί με πρωτοπόρους επιχειρηματίες, που συμβάλουν στη διαμόρφωση της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών.

Ο Juan Ignacio Amat, Αντιπρόεδρος στο τμήμα Διατροφής της PepsiCo Δυτικής Ευρώπης και Υποσαχάριας Αφρικής και επικεφαλής του προγράμματος, δήλωσε: «Το 2006, η PepsiCo ξεκίνησε ένα ταξίδι για να αλλάξει τον τρόπο του επιχειρείν, ώστε να μπορούμε να δημιουργούμε σημαντικά οικονομικά οφέλη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της κοινωνίας. Το όραμά μας αυτό το αποκαλούμε Απόδοση με Σκοπό και επικεντρώνεται στη μετατροπή του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, ώστε να προσφέρουμε πιο υγιεινές επιλογές. Στόχος μας είναι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων των προϊόντων υγιεινής διατροφής να ξεπεράσει το ρυθμό αύξησης των πωλήσεων του υπολοίπου χαρτοφυλακίου μας.

Η τάση των καταναλωτών για πιο θρεπτικά τρόφιμα και ποτά συνεχίζει να αυξάνεται και αυτό δημιουργεί έναν εξαιρετικό καινούργιο χώρο στον κλάδο μας. Έχουμε μία τεράστια ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε την παγκόσμια κλίμακα στην οποία λειτουργούμε, και τους πόρους μάς για να επηρεάσουμε θετικά αυτήν την αλλαγή. Το πρόγραμμα Nutrition Greenhouse έχει στόχο να βοηθήσει μερικούς από τους καλύτερους και πιο λαμπρούς επιχειρηματίες στον τομέα τροφίμων και ποτών να αναπτυχθούν.»

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις