Ενισχύεται ή μειώνεται ο ρόλος του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση σήμερα; Ποιες είναι οι νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι marketers; Ποιες είναι οι στρατηγικές που επιλέγουν τα brands εν μέσω κρίσης; Πόση έμφαση δίνουν οι marketers σήμερα στο digital; Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις στην παρουσιάση των αποτελεσμάτων του 2ου Marketing Barometer την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016.
Το βαρόμετρο του Μάρκετινγκ είναι μία προσπάθεια βαθύτερης κατανόησης του κλάδου και των εξελίξεων στον χώρο αυτό στη χώρα μας, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), με την συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ).
Η έρευνα είχε ως σκοπό να σφυγμομετρήσει τις τάσεις του Μάρκετινγκ στην αγορά, να βγάλει επί τις ουσίας συμπεράσματα για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα στελέχη του Marketing σήμερα, να παρουσιάσει ουσιαστικά αποτελέσματα για το πώς έχει επηρεάσει και μεταβάλει το χώρο αυτό η οικονομική κρίση, καθώς και να καταγράψει τις στρατηγικές που θα υιοθετήσουν τα στελέχη του Μάρκετινγκ για να αντιπαρέλθουν στα νέα δεδομένα της αγοράς.
Η εκδήλωση της παρουσίασης των ευρημάτων απευθύνεται στους ανθρώπους της αγοράς του Μάρκετινγκ, επαγγελματίες ή μη, οι οποίοι ασχολούνται καθημερινά ή επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα από αυτό. Οι συμμετέχοντες της εκδήλωσης θα είναι ανώτερα στελέχη Μάρκετινγκ, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Εμπορικοί Διευθυντές αλλά και νέα στελέχη του χώρου, εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα και τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ καθώς και να παραστούν σε μία συνάντηση των Marketers όπου θα μπορέσουν να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τις εξελίξεις του χώρου τους.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με τη συνεργασία της Direction, χορηγός την Oracle, υποστηρικτή την 7Indigo New Media και χορηγό έργου την Viewmax. Χορηγοί επικοινωνίας είναι τα AdBusiness, advertising .gr και Manager.
Η είσοδος είναι ελεύθερη. Στείλτε συμπληρωμένη την αίτηση συμμετοχής στο eim@eede.gr ή καλέστε στο 210 2112000 (εσωτ *714 κ. Βάσω Χαντζή) και εξασφαλίστε μία θέση στην παρουσίαση του Marketing Barometer.