Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία αναφορικά με τις διαφημιστικές δαπάνες σε κινητά και tablets στην αμερικάνικη αγορά δείγμα της τάσης που επικρατεί στον κλάδο. Συγκεκριμένα, καταγράφεται άνοδος κατά 89% γεγονός που δείχνει την στροφή των διαφημιστών προς την εν λόγω αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι ενήλικες Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερο από 3 ώρες την ημέρα σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας έναντι 2 ωρών και 11 λεπτών σε υπολογιστές, σύμφωνα με την eMarketer.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, το ποσό αντιστοιχεί περίπου στο 50% των διαφημιστικών δαπανών στο διαδίκτυο. Σε επιμέρους στοιχεία οι δαπάνες για διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα και tablets ανέρχονται στο 47% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο, με βάση έκθεση της Interactive Advertising Bureau και της PwC. Πριν από ένα χρόνο το μερίδιο ήταν 30%.
Oι διαφημιστικές δαπάνες στα κοινωνικά δίκτυα ανήλθαν στα 7 δισ. δολάρια το πρώτο μισό του 2016, καταγράφοντας άνοδο 57% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.