Μειωμένες κατά 1% σε όγκο και κατά 1,9% σε αξία ήταν οι πωλήσεις του ομίλου Coca Cola HBC στο τρίτο ετινό τρίμηνο, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Μεγαλύτερη κάμψη παρουσίασαν οι πωλήσεις στις αναπτυσσόμενες αγορές, όπου υποχώρησαν κατά 4,2% στη διάρκεια του τριμήνου, έναντι αύξησης 10,4% κατά το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,3%, γεγονός που σηματοδοτεί βελτίωση σε σχέση με την τάση του πρώτου εξαμήνου και οφείλεται στη συνεχιζόμενη άνοδο των πωλήσεων στη Νιγηρία και τη Ρουμανία και στην επιβράδυνση της πτώσης του όγκου πωλήσεων στη Ρωσία.
.