Πολιτική

Coca Cola: Αναβαθμίζονται 2 Έλληνες στη μονάδα Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης


Σε συνέχεια της πρόσφατης και σημαντικής οργανωτικής αλλαγής όπου ενισχύθηκε ο ρόλος της Αθήνας ως έδρα της νέας διευρυμένης Επιχειρησιακής Μονάδας «Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης» (Central and Eastern Europe Business Unit), η Coca-Cola αναβαθμίζει δύο Έλληνες, έμπειρα στελέχη της σε θέσεις υψηλής ευθύνης.  

Συγκεκριμένα, αναθέτει στον Δημήτρη Ξυνοτρούλια νέα, διευρυμένα καθήκοντα ως Διευθυντή Μάρκετινγκ «Flavors» για τις 26 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης της Coca-Cola με έδρα την Αθήνα. Ο Δημήτρης στο νέο του ρόλο, μετά από μια 10ετή, εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία στην Coca-Cola, θα συντονίζει από την Αθήνα τη στρατηγική μάρκετινγκ για την κατηγορία «Flavors» (π.χ. Fanta, Sprite, Scwheppes) για τις 26 χώρες της Επιχειρησιακής Μονάδας, μίας από τις μεγαλύτερες Επιχειρησιακές Μονάδες παγκοσμίως. O Δημήτρης από τη θέση του Γενικού Διευθυντή για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα που κατείχε μέχρι σήμερα, συνέβαλλε καθοριστικά στην επιχειρησιακή λειτουργία του Συστήματος της Coca-Cola στις χώρες αυτές, ενώ συμμετείχε ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εξέλιξη των ανθρώπων του. 

Τη θέση της νέας Γενικής Διευθύντριας για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα αναλαμβάνει η Λίλιαν Νεκταρίου, η οποία θα κατευθύνει την επιχειρησιακή στρατηγική της Coca-Cola σε συνεργασία με τους τοπικούς εμφιαλωτές για τις τρεις αυτές χώρες, με στόχο την ανάπτυξη των συγκεκριμένων αγορών. Η Λίλιαν είναι η πρώτη Ελληνίδα που αναλαμβάνει το ρόλο της Γενικής Διευθύντριας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Η επιλογή της για μια τόσο σημαντική θέση, αποτελεί βασικό παράδειγμα της δέσμευσης που διατηρεί η Coca-Cola στην ανάπτυξη των ταλαντούχων γυναικών σε όλες τις βαθμίδες της διοίκησης, περιλαμβάνοντας 64% γυναίκες στο ανθρώπινο δυναμικό της σε μια από τις πιο πολύ-πολιτισμικές Επιχειρησιακές Μονάδες, όπως αυτή με κέντρο την Αθήνα. Η Λίλιαν, από το 2006 που εντάχθηκε στην οικογένεια της Coca-Cola, είχε σημαντικούς ρόλους αυξανόμενης ευθύνης στο τμήμα «Στρατηγικής και Έρευνας Καταναλωτή», ενώ από τον πιο πρόσφατο ρόλο της ως Εμπορική Διευθύντρια συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη της εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Τόσο ο Δημήτρης, όσο και η Λίλιαν, αναλαμβάνουν τα νέα τους καθήκοντα από 1ης Νοεμβρίου 2016.  

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις