Ένα πολύ υψηλό πρόστιμο στη Vodafone θα επιβάλει η βρετανική τηλεπικοινωνιακή ρυθμιστική αρχή Ofcom για «σοβαρές και συνεχιζόμενες παραβιάσεις των κανόνων για την προστασία των πελατών».
Η «καμπάνα» θα είναι της τάξεως των 4,6 εκατομμυρίων στερλινών (5,6 εκατομμύρια δολάρια), και όπως αναφέρθηκε σχετίζεται με το γεγονός ότι η Vodafone δεν διευθέτησε έγκαιρα προβλήματα πελατών, που προέκυψαν από το νέο σύστημα τιμολόγησης που εφάρμοσε.
Αυτό είχε ως συνέπεια, σύμφωνα με την Ofcom, 10.452 πελάτες να χάσουν συνολικά 150.000 στερλίνες σε περίοδο 17 μηνών, από το τέλος του 2013 μέχρι τον Απρίλιο του 2015.