Στο Διεθνές σαλόνι της Γενεύης οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να δουν το ηλεκτροκίνητο 508 Peugeot Sport Enginneered, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του 508 HYBRID και ουσιαστικά είναι η πρόγευση της εξέλιξης μίας νέας γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι τεχνικοί της Peugeot Sport κατάφεραν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα τριών κινητήρων: ενός βενζινοκινητήρα PureTech 200 ίππων, ενός ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων στον εμπρός άξονα και ενός ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων στον πίσω, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, εξασφαλίζοντας μέγιστη ροπή 500 Nm και εκπληκτικές επιδόσεις.
Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά καθιστούν το μοντέλο ισάξιο με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως ισχύος 400 ίππων. Αξίζει να δούμε τις επιδόσεις, καθώς από τη στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, από τη στάση μέχρι και τα πρώτα 400 μέτρα χρειάζεται 12,5 δευτερόλεπτα, για να διανύσει το πρώτο χιλιόμετρο θέλει 23,2 δευτερόλεπτα, ενώ για να φτάσει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα χρειάζεται 2,5 δευτερόλεπτα και από τα 80 στα 180χλμ/ώρα θέλει 9.3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα. Και όλα αυτά με εκπομπές CO2 λιγότερο από 49γρ/χλμ WLTP.
Αντίστοιχο με τις κορυφαίες επιδόσεις είναι και το σύστημα πέδησης του μοντέλου. Οι εμπρόσθιοι αεριζόμενοι δίσκοι έχουν διάμετρο 380χλστ. με αλουμινένιες 4πίστονες δαγκάνες με κυλινδράκια διαμέτρου 38 και 41χλστ.
Το ήδη εξαιρετικό πλαίσιο του PEUGEOT 508 έχει δεχθεί τις απαραίτητες παρεμβάσεις ώστε να επιτευχθεί το χαμήλωμα του αμαξώματος. Οι προδιαγραφές των αναρτήσεων διαθέτουν νέες παραμέτρους απόσβεσης, ενώ έχουν αυξηθεί τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μετατρόχιο κατά 24 και 12χλστ. αντίστοιχα. Το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί σε βαθμό που να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και περισσότερη απόλαυση στους χειρισμούς.
Τα ελαστικά είναι MICHELIN Pilot Sport 4S διαστάσεων 245/35 R20, τα οποία έχουν επιλεγεί για το εξαιρετικό τους κράτημα ακόμα και στα όρια των επιδόσεων του αυτοκινήτου.
Το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος τεχνολογίας «plug-in hybrid», χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό στις επιδόσεις. Η μπαταρία εξασφαλίζει οικονομία στην κατανάλωση και έως και 50χλμ. αυτονομίας με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (WLTP).
Κλείνοντας, το ΑΜΠΕ τονίζει ότι στο πρόγραμμα Sport, ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζονται μέχρι τα 190χλμ/ώρα προσφέροντας καλές επιταχύνσεις σε όλες τις ταχύτητες και με όλες τις συνθήκες οδήγησης.