Εντυπωσιακή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών και υπερδιπλασιασμό (+112%) της κερδοφορίας του επέτυχε ο ΟΠΑΠ κατά το πρώτο φετινό εξέμηνο, επωφελούμενος από την πλήρη επαναλειτουργία των καταστημάτων του μετά τα διαδοχικά lockdown λόγω πανδημίας. Η εταιρεία θα διανείμει στους μετόχους της προμέρισμα 0,30 ευρώ ανά μετοχή από τα φετινά κέρδη.
Τα βασικά οικονομικά μεγέθη διαμορφώθηκαν ως εξής:
• Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν σε €442,1 εκ. στο β’ τρίμηνο, αυξημένα κατά 11,7% σε ετήσια βάση, αντικατοπτρίζοντας την ισχυρή απόδοση των retail δραστηριοτήτων καθώς και την αυξημένη συνεισφορά του online.
• Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) αυξήθηκε στο εξάμηνο κατά 64,5% και διαμορφώθηκε σε €370,2 εκ. (α’ εξάμηνο 2021: €225,1 εκ.),
• Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 63,9% στο εξάμηνο και ανήλθαν σε €335,7 εκ. (α’ εξάμηνο ’21: €204,8εκ.). Σε επαναλαμβανόμενη βάση, ήταν +80,5%
• Τα λειτουργικά έξοδα α’ εξαμήνου ήταν €171,9 εκ. έναντι €151,4 εκ. το α’ εξάμηνο 2021, αυξημένα κατά 13,5% σε ετήσια βάση προκειμένου να υποστηριχθεί η πλήρης λειτουργία των καταστημάτων.
• Tα καθαρά κέρδη εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα €167,3εκ. (από €78,9 εκ. περυσι) σημειώνοντας αύξηση 111,9% σε ετήσια βάση (ή αύξηση 188,2% σε επαναλαμβανόμενη βάση). Τα καθαρά κέρδη το β’ τρίμηνο ’22 ανήλθαν σε €79,0εκ. (β’ τρίμηνο ’21: €70,3εκ.), αυξημένα κατά 12,4% (ή αυξημένα κατά 37,9% σε επαναλαμβανόμενη βάση).
Jan Karas: Ισχυρά τα αποτελέσματα 2ου τριμήνου
Σχολιάζοντας τα οικονομικά στοιχεία και τις επιδόσεις εξαμήνου, ο CEO του ΟΠΑΠ Jan Karas, δήλωσε:
«Αναμφίβολα, η άρση των υπολειπόμενων περιορισμών που σχετίζονταν με τον κορωνοϊό έδωσε τον τόνο στις retail δραστηριότητες, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε ηπιότερη καταναλωτική δαπάνη, λόγω των αυξανόμενων μακροοικονομικών προκλήσεων»,
Ο ΟΠΑΠπέτυχε ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, χάριν στην πλήρη επαναλειτουργία του retail δικτύου και την αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης σε όλο το εύρος του χαρτοφυλακίου μας. Το ανανεωμένο Tzoker.gr, η νέα εφαρμογή OPAP Store app, η ενίσχυση του Powerspin με συνδυαστικές επιλογές και το ανανεωμένο Λαϊκό Λαχείο, σε συνδυασμό με ελκυστικές προωθητικές ενέργειες για τους πελάτες μας, ενισχύουν την εμπειρία διασκέδασης των παικτών, τόσο στο online όσο και στο retail κανάλι. Επιπλέον, η επιτυχής αξιοποίηση δεδομένων πελατών που συλλέγονται μέσω του προγράμματος loyalty συμβάλλει στην αυξημένη παικτική δραστηριότητα.
Ο ΟΠΑΠ παραμένει κατάλληλα τοποθετημένος για την επίτευξη ανθεκτικών μεγεθών εσόδων και κερδοφορίας, καθώς και για την υλοποίηση των μακροπρόθεσμων στρατηγικών προτεραιοτήτων του, με τρόπο βιώσιμο και υπεύθυνο για όλους τους εταίρους του».