Μπορεί η διάσημη Ρωσίδα Μαρία Σαράποβα τενίστρια να δέχθηκε ισχυρό πλήγμα, όταν μαθεύτηκε ότι α βγήκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ που της έγινε κατά τη διάρκεια του Αυστραλιανού Όπεν, ωστόσο φαίνεται πως η τύχη της χαμογέλασε. Λίγο.
Μετά την γνωστοποίηση της απάτης οι χορηγοί της άρχισαν να την εγκαταλείπουν ο ένας μετά τον άλλον, αφού δεν θέλουν να ταυτιστούν με μια αθλήτρια και μάλιστα του δικού της βεληνεκούς, που έχει κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών.
Μέχρι και λίγες ώρες πριν την συνέντευξη Τύπου, στην οποία παραδέχθηκε πως βρέθηκε θετική σε χρήση απαγορευμένων ουσιών, η αξία της Μαρία Σαράποβα στο παγκόσμιο χρηματιστήριο του τένις, ανερχόταν κοντά στα 160 εκατ. ευρώ. Η αποχώρηση βασικών χορηγών της όμως, δημιούργησε ένα τεράστιο κενό στα έσοδά της.
Η πρώτη που εγκατέλειψε την πανέμορφη Ρωσίδα ήταν η εταιρία αθλητικών ειδών Nike, η οποία έσπασε το συμβόλαιο με την τενίστρια εκδίδοντας μάλιστα και την ακόλουθη ανακοίνωση: «Νιώθουμε λύπη και έκπληξη για τα νέα σχετικά με τη Σαράποβα. Αποφασίσαμε να διακόψουμε τη συνεργασία μας μαζί της, όσο διεξάγεται η έρευνα. Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση». ανέφερε η εταιρία στην ανακοίνωση της.
Αντίστοιχη δήλωση εξέδωσε και η Porsche Automobil Holding, για την οποία η Σαράποβα έγινε η πρέσβειρα τον Απρίλιο του 2013.
Λίγο αργότερα και η εταιρία ρολογιών TAG Heuer ανακοίνωσε πως δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό της με τη διάσημη τενίστρια.
Ωστόσο, η βρετανική εταιρία Head, τις ρακέτες της οποίας χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια στην καριέρα της η Μαρία Σαράποβα, αποφάσισε να στηρίξει την Σαράποβα, κάνοντάς το μάλιστα γνωστό με μια επίσημη ανακοίνωση.
«H Head είναι υπερήφανη και στέκεται δίπλα στην Μαρία, τώρα αλλά και στο μέλλον αφού σκοπεύουμε να επεκτείνουμε το συμβόλαιό μας μαζί της. Για περισσότερο από μια 10ετία, είναι κυρίαρχη προσωπικότητα στο γυναικείο τένις και έχει εμπνεύσει εκατομμύρια ανθρώπους να ασχοληθούν με το άθλημα.
Η τιμιότητα και το κουράγιο της να παραδεθχεί το λάθος της είναι αξιολάτρευτα στοιχεία του χαρακτήρα της. Ανυπομονούμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας μαζί της. Η Μαρία έκανε ένα λάθος αλλά έχει κερδίσει με το ήθος της το στοιχείο της αμφίβολιας γύρω από την υπόθεση.
Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε για πολλά χρόνια ακόμα με την Μαρία» καταλήγει η ανακοίνωση, την ώρα που μια ακόμη μεγάλη εταιρεία μετά τις Nike, Porsche και TAG Heuer, η American Express, ανακοίνωσε πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία μαζί της.