Η Tesco και η Morrison Sumpermarkets ήταν οι εταιρείες λιανικής με τις υψηλότερες επιδόσεις στη διάρκεια των 12 τελευταίων εβδομάδων, σύμφωνα με έρευνα της Kantar Worldpanel.
Για τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου η Tesco είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται 2,7% στις 7,79 δισ. στερλίνες (10,77 δισ. δολάρια), αντίστοιχο ποσοστό με τη Morrisons, την τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου.
Ωστόσο, όπως μεταδίδει το capital.gr, το μερίδιο αγοράς της Tesco μειώθηκε στο 27,9% από το 28%, ενώ αυτό της Morrisons παρέμεινε αμετάβλητο στο 10,6%.
Οι γερμανικές Aldi και Lidl συνέχισαν να κερδίζουν μερίδιο της αγοράς. Συνολικά το μερίδιο αγοράς και των δύο αυξήθηκε στο 12,1% στη διάρκεια της περιόδου από το 11% της αντίστοιχης περιόδου του προηγουμένου έτους.
Οι πωλήσεις της Aldi αυξήθηκαν 14% στις 1,96 δισ. στερλίνες, ενώ της Lidl κατά 13% στις 1,41 δισ. στερλίνες.
Το μερίδιο αγοράς της J Sainsbury μειώθηκε στο 16,2% στην τελευταία έρευνα, από το 16,5%, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 1,1% στις 4,52 δισ. στερλίνες.
Η Asda, θυγατρική της Walmart Stores, είδε το μερίδιο της αγοράς να υποχωρεί στο 15,6% από το 15,7%, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται 2,3% υψηλότερα, στις 4,36 δισ. στερλίνες.