Πολιτική

Volkswagen: Πούλησε περισσότερα λουκάνικα από αυτοκίνητα μέσα στο 2015


Ο γερμανικός όμιλος Volkswagen, είναι ένας πραγματικά τεραστίων διαστάσεων όμιλος, ο οποίος πραγματεύεται ποικίλες κατηγορίες. 

Δεδομένου ότι κατά βάσιν αποτελεί μία αυτοκινητοβιομηχανία, και μάλιστα μία από τις γνωστότερες και μεγαλύτερες του κόσμου, θα θεωρούσε κανείς ότι θα μπορούσε να πουλάει και προϊόντα όπως ανταλλακτικά, ελαστικά, μηχανές, ακόμα και ποδήλατα. 

Ωστόσο, η σωστή απάντηση στο ερώτημα τι μπορεί να πουλάει η Volkswagen που να είναι πιο επιτυχημένο από τα αυτοκίνητά της είναι: Λουκάνικα! Κι όχι οποιαδήποτε λουκάνικα, αλλά τα πιο αγαπητά στους Γερμανούς, τα λεγόμενα "currywurst", ήτοι μια ειδική ποικιλία λουκάνικων Φρανκφούρτης συνοδευμένα με spicy ketchup.

Για να μιλήσουμε με αριθμούς, τα επίσημα στοιχεία της Volkswagen κάνουν λόγο για πωλήσεις 7,2 εκατομμυρίων "currywurst", έναντι πωλήσεων 5,82 εκατομμυρίων οχημάτων το 2015.

Μάλιστα η συγκεκριμένη αναλογία πωλήσεων πάει πολλά χρόνια πίσω, καθώς τα "Volkswagen Currywurst" -γιατί ακριβώς αυτή είναι η επίσημη εμπορική ονομασία τους- διατίθενται στην αγορά από το 1973, ενώ, όπως πληροφορούμαστε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας τα λουκάνικα διατίθενται σε δύο μεγέθη, απλό και... μικρό, (το τελευταίο κυκλοφορεί από το 2013 για να πληροί τις προδιαγραφές της ΕΕ για τα μέσα επίπεδα λίπους και χοληστερόλης στα ομοειδή του προϊόντα) και σε δύο παραλλαγές της σάλτσας, την "κανονική" spicy curry ketchup και την λίγο πιο... hot ονόματι "Heaven and Hell". Σε κάθε πακέτο υπάρχει, για λόγους γνησιότητας, η σφραγίδα με το σήμα της εταιρείας και η αναγραφή της φράσης "Original Volkswagen Part".

Όσον αφορά στην ποιότητα του προϊόντος αυτή είναι δεδομένη και πλήρως ελεγμένη καθώς η εταιρεία διατηρεί δικά της σφαγεία και εργαστήρια επεξεργασίας κρέατος, εντός των εργοστασίων παραγωγής οχημάτων, στο Wolfsburg και στο Mainz.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις