Πλώρη για τις αγορές του κόσμου έχει βάλει η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh.My.Greece, Unlock the feeling” και συγκεκριμένα η ταινία που προβάλλει το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η εν λόγω καμπάνια ταξιδεύει στο εξωτερικό, με τη στήριξη του ΕΟΤ και των δικτύων που έχει στις αγορές του εξωτερικού.
Η παρούσα συνεργασία είναι ένα δείγμα γραφής προς στην κατεύθυνση της σύμπραξης ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
"Ο ΕΟΤ από τη μεριά του έδωσε την άδεια χρήσης του σήματος της Ελλάδας και η Marketing Greece παραχώρησε το υλικό στον ΕΟΤ, προκειμένου να προωθήσει την καμπάνια παγκοσμίως", ανάφερε η κα Δρέττα.
Μάλιστα τονίστηκε, ότι σε λιγότερο από μια εβδομάδα, η νέα καμπάνια είχε μεγάλη απήχηση στα κοινωνικά δίκτυα (έγινε viral) σημειώνοντας περισσότερα από 1 εκατομμύριο οργανικά video views (διάδοση χωρίς μεσολάβηση διαφημιστικής προώθησης).
"Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στον τρόπο που προβάλλουμε τον ελληνικό τουρισμό, συγκινεί περισσότερο", σημειώνει η κα Δρέττα, αναφερόμενη στην ταινία.
Για το 2019 η εταιρία Marketing Greece εργάζεται προς την κατεύθυνση του επανασχεδιασμού του δικτυακού της τόπου, (DiscoverGreece.com), ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα ετοιμάζεται και "ταινία προβολής και προώθησης" του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας.