Επιχειρήσεις

Vienna Insurance: Tης άνοιξε η όρεξη για νέες αγορές


Νέες ευκαιρίες ψάχνει να αδράξει η Vienna Insurance Group (VIG) θέτοντας στο ερευνητικό της πεδίο αγορές από την Βαλτική μέχρι και την Μαύρη Θάλασσα και άλλες 25 περιοχές στην Ευρώπη με στόχο την ανάπτυξη της, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει σημερα 17 Μαρτίου. Κίνητρο για την VIG τα γερά προγράμματα υγείας που διαθέτει, τα οικονομικά της αποτελέσματα και ο δείκτης Φερεγγυότητας Solvency II που κυμαίνεται στο 200%.

«Εχουμε την όρεξη να αναπτυχθούμε περαιτέρω» δηλώνει η πρόεδρος του ΔΣ της Vienna Insurance Group, Elisabeth Stadler, σε συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε σήμερα 17 Μαρτίου 17.

Η ίδια προσθέτει ότι το ήμισυ των εσόδων από ασφάλιστρα προέρχεται από την περιοχή την Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και σε επίπεδο κερδοφορίας το ποσοστό αυτό ξεπερνά το 50%. Το επίκεντρο ως εκ τούτου της VIG παραμένει να είναι η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα σχέδια, η VIG θα μελετήσει και εξετάσεις 25 περιοχές μέσα στους επόμενους μήνες εν όψει βελτίωσης των επίπεδων διαβίωσης γεγονός το οποίο σηματοδοτεί αύξηση της ζήτησης.

Η Vienna Insurance Group επιδιώκεινα αυξήσει το μερίδιο της τουλάχιστον 10% στην Πολωνία, Ουγγαρία, Κροατία, και Σερβία, μεσοπρόθεσμα.

2015

Σύμφωνα με τις προβλέψεις τα κέρδη προ φόρων για το 2015 αναμένεται να διαμορφωθούν στα 172 εκατ. ευρώ. Ο όγκος από ασφάλιστρα στα 9 δισεκ. ευρώ.
Ο δείκτης ζημιών και εξόδων προς τα ασφάλιστρα στο 97,3% το 2015.

Για το 2016, η VIG, προβλέπει διπλασιασμό στην κερδοφορία της παρά το ότι δεν προβλέπεται καμία μεταβολή στο περιβάλλον των επιτοκίων.