Ελλάδα

Βαριά πρόστιμα και «λουκέτα» από καταγγελίες καταναλωτών


 Νέο καθεστώς στο έλεγχο των επιχειρήσεων και των προϊόντων, καθώς και ξεχωριστό κεφάλαιο για τη διαχείριση των καταγγελιών καταναλωτών προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο. Πλέον, βάσει των σχετικών διατάξεων, οι καταγγελίες καταναλωτών για προβληματικά προϊόντα και υπηρεσίες, μπορούν να επιφέρουν βαριά πρόστιμα ως δύο εκατομμύρια ευρώ και αναστολή λειτουργίας επιχείρησης μέχρι και ένα χρόνο.

Ειδικότερα, προμηθευτές, πωλητές και παραγωγοί μπορούν να βρεθούν-κατόπιν καταγγελιών- αντιμέτωποι με πρόστιμο που θα ξεκινά από 1.500 ευρώ  και θα φτάνει το ένα εκατομμύριο ευρώ.. Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή, πωλητή, παραγωγού ή διανομέα περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται φτάνοντας ακόμη ως τα 2 εκ. ευρώ

Επίσης προβλέπεται προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματός της για χρονικό διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή, πωλητή, παραγωγού ή διανομέα περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου»

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις