Επιχειρήσεις

"Τρέχει" η Intralot για 130 εκατ. από την αγορά -Καμπάνια για το ομόλογο


 Με εταιρική διαφημιστική καμπάνια κύρους που άρχισε να “τρέχει” στα τηλεοπτικά κανάλια, η Intralot προετοιμάζει το έδαφος για το μεγάλο εγχείρημα της έκδοσης “εμπορικού” – διαπραγματεύσιμου στο χρηματιστήριο – ομολόγου, με την οποία θα αντλήσει από την αγορά τουλάχιστον 130 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία του Σωκράτη Κόκκαλη επιδιώκει να προσελκύσει μικροεπενδυτές και αποταμιευτές που να καλύψουν μεγάλο μέρος της έκδοσης, ώστε να έχει δυνατότητα διαμόρφωσης χαμηλότερου επιτοκίου. Η διοίκηση και οι χρηματοοικονομικοί της σύμβουλοι εκτιμούν ότι  η εταιρεία μπορεί να αντλήσει χρήμα από το ευρύ επενδυτικό κοινό με επιτόκιο πολύ χαμηλότερο απ΄ότι αν προσέφευγε στη διεθνή χρηματαγορά.

Το τηλεοπτικό σποτ δεν αναφέρεται στην ομολογιακή έκδοση, αλλά προβάλλει την εικόνα μιάς ελληνικής εταιρείας ψηφιακής τεχνολογίας με παγκόσμια εμβέλεια και διεθνείς δραστηριότητες. Θα ακολουθήσει προφανώς δεύτερο σποτ που θα παρουσιάζει το νέο ομόλογο ως αποδοτική τοποθέτηση και θα παροτρύνει τους μικροεπενδυτές-αποταμιευτές να συμμετάσχουν στη δημόσια εγγραφή.

 Η έκδοση του δανείου και η άντληση 130 εκατ. ευρώ από την αγορά, είναι η προϋπόθεση που έχουν θέσει στην Intralot οι πέντε πιστώτριες ελληνικές τράπεζες, προκειμένου να της χορηγήσουν κοινοπρακτικού δάνειο 100 εκατ. ευρώ, αναχρηματοδοτώντας παλαιότερο δανεισμό.

Τα 230 εκατ. ευρώ που θα συγκεντρώσει η εταιρεία με τα δύο δάνεια (ομολογιακό “εμπορικό” και κοινοπρακτικό τραπεζικό), θα χρησιμοποιηθούν για αποπληρωμή ισόποσου μέρους παλαιότερου ομολογιακού δανείου που λήγει τον προσεχή Σεπτέμβριο και έχει υψηλό επιτόκιο 5,25%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα