Χρηστικά

Τράπεζες: Οι “ουρές” έγιναν... ηλεκτρονικές -Ατέλειωτη αναμονή για ένα ραντεβού


Οι τεράστιες “ουρές” στα γκισέ των τραπεζών και ο συνωστισμός στις αίθoυσες αναμονής πελατών αποτελούν πλέον παρελθόν. Το e-banking, η ψηφιοποίηση και οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των τραπεζών έχουν εξαλείψει αυτά τα φαινόμενα. Ομως η εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων δεν έγινε πολύ καλύτερη – ιδιαίτερα αν πρόκειται για υπόθεση που δεν αφορά άμεση χρηματική συναλλαγή στο γκισέ.

Απλώς, αντί να περιμένουν μέσα στο κατάστημα, “στήνονται” στο τηλέφωνο προσπαθώντας να κλείσουν ραντεβού. Κι αν είναι τυχεροί, μετά από ακατοντάδες κλήσεις μπορεί να απαντήσει κάποιος και το ραντεβού να οριστεί σε... “τρία τέρμινα”. Οπως τα ραντεβού για ιατρικές εξετάσεις στο αλήστου μνήμης ΙΚΑ.

"Περάστε σε... ένα μήνα"

Τα ίδια και χειρότερα αν προσπαθήσει κάποιος να κλείσει ραντεβού μέσω ίντερνετ και των σχετικών εφαρμογών που διαθέτουν πλέον οι τράπεζες. Το Sofokleousin έχει γίνει αποδέκτης πολλών καταγγελιών και διαμαρτυριών από πελάτες τραπεζών που έχουν ταλαιπωρηθεί μέρες και εβδομάδες προσπαθώντας να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες τους. Προς επιβεβαίωση δοκιμάσαμε πριν από λίγο να κλείσουμε ραντεβού στο κατάστημα της Εθνικής στην Καλλιθέα. Η ημερομηνία που μας δόθηκε: 17 Μαϊου – ένα μήνα αργότερα!

Είχαν προηγηθεί τρεις επισκέψεις του ενδιαφερόμενου πελάτη της τράπεζας, ο οποίος είχε μιά πολύ απλή υπόθεση να τακτοποιήσει: Ανάκληση πάγιας εντολής μηνιαίων πληρωμών. Ξενοίκιασε λογουχάριν το σπίτι όπου έμενε και ήθελε να σταματήσουν οι καταβολές ενοικίου. Ή εξόφλησε ένα δάνειο για το οποίο μέσω Εθνικής πλήρωνε δόσεις σε άλλη τράπεζα.

Ωσπου να γίνει το ραντεβού που προτείνει η Εθνική και να ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάκλησης, ο πελάτης θα έχει πληρώσει άλλες δύο δόσεις ή ενοίκια. Θα χαρακτηριστούν “αδικαιολογήτως καταβληθέντα” και θα κυνηγάει να τα πάρει πίσω.

Η αναδιοργάνωση ωφέλησε...

 Ανάλογα περιστατικά συμβαίνουν σε όλες τις τράπεζες – για ποικίλες υποθέσεις που δεν αφορούν συναλλαγές στα γκισέ. Ισως ειναι θέμα εσωτερικών λειτουργιών κάθε τράπεζας, ή ζήτημα προσωπικού -αν επαρκεί κι αν υπάρχει σαφής επιμερισμός αρμοδιοτήτων

Το προσωπικό στα τραπεζικά καταστήματα έχει περιοριστεί δραστικά, μετά από αλλεπάλληλες εθελούσιες εξόδους. Παράλληλα σε όλες τις τράπεζες έχουν υλοποιηθεί προγράμματα εσωτερικής αναδιοργάνωσης. Μπορεί να έχουν ωφελήσει τις ίδιες, που περιέκοψαν δαπάνες και βελτίωσαν την κερδοφορία τους. Τα αποτελέσματα για τους πελάτες-συναλλασσόμενους είναι αμφίβολα.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα