Τοπικοί παράγοντες και κάτοικοι καταγγέλλουν ότι το ελικοδρόμιο του Γαλατά, από όπου απογειώθηκε το μοιραίο ελικόπτερο, λειτουργεί χωρίς άδεια και δίχως τις απαραίτητες πρόνοιες. Στην ουσία, όπως αναφέρουν, δεν πρόκειται για τίποτα παραπάνω από μια αλάνα, η οποία δεν είναι καν περιφραγμένη, με συνέπεια να είναι ελεύθερα προσβάσιμη.
«Τα καλώδια βρίσκονταν γύρω στα 250 με 300 μετρά από το ελικοδρόμιο και το ελικόπτερο με το που σηκώθηκε έπεσε πάνω σε αυτά», δήλωσε σήμερα στον ΣΚΑΪ ο δήμαρχος Τροιζηνίας, Κωνσταντίνος Καραγιάννης, για την τραγωδία με τους τρεις νεκρούς.
Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, το ελικοδρόμιο δεν ήταν αδειοδοτημένο και δεν ήταν ασφαλές για την προσγείωση και την απογείωση. Σημείωσε ότι κατασκευάστηκε το 1987 από το πρώην Λιμενικό Ταμείο Πόρου, το οποίο περιήλθε μετά στον Δήμο Τροιζήνας.
Ο Δήμος, είπε, ουδέποτε ασχολήθηκε και οι εταιρείες χρησιμοποιούσαν τον χώρο με δική τους ευθύνη. Τέλος, επαγγελματίες πιλότοι κατήγγειλαν στον ΣΚΑΪ ότι μεγάλος αριθμός ελικοδρομίων στην Ελλάδα λειτουργεί υπό παρόμοιες συνθήκες.
Τη χωρίς άδεια λειτουργία του ελικοδρομίου επιβεβαιώνει και ο αντιδήμαρχος Πόρου, Γιώργος Κουτουζής. Ο κ. Κουτουζής μίλησε στην ΕΡΤ, όπου και δήλωσε πως «υπάρχει ένας χώρος στην περιοχή Γαλατά που δεν έχει άδεια και απογειώνονται και προσγειώνονται ελικόπτερα, δεν υπάρχει όμως εγκεκριμένο ελικοδρόμιο».
Όπως επεσήμανε ο αντιδήμαρχος, «με δική τους ευθύνη οι ιδιωτικές εταιρείες και χωρίς να υπάρχει αδειοδοτούμενο ελικοδρόμιο ανεβοκατεβάζουν ελικόπτερα. Το γεγονός έχει γίνει γνωστό και έχει καταγγελθεί στις αρμόδιες αρχές από τις δημοτικές αρχές του νησιού, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι».