Με τρείς διαφορετικές αισθητικές όσον αφορά και την σχεδίαση στο αμάξωμα. Αλλά με κοινό χαρακτηριστικό και την τοποθέτηση του κινητήρα εγκάρσια στο κέντρο, αλλά και τα γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός και πίσω στην ανάρτηση. Οι τρείς γενιές του MR2 της Toyota, άφησαν έτσι, το δικό τους ανεξίτηλο αποτύπωμα στην αυτοκίνηση. Και με αποκορύφωμα το Toyota MR2 Spyder Mk3.
Νεανικό, σπόρ, σβέλτο, αλλά και ευκολοδήγητο και με αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής, το μικρό Ιαπωνικό «πυραυλάκι», δημιούργησε το δικό του φανατικό κοινό. Βασική του προτεραιότητα, το ύφος και οι επιδόσεις. Τα αρχικά του MR2 σήμαιναν Μ= Mid engine (κινητήρας στο κέντρο). R= Rearwheel (κίνηση στους πίσω τροχούς). 2=Two seater (δύο θέσεων).
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr