Πολιτική

Το νέο Sport Maxx RT2 της Dunlop τα έχει όλα


H Dunlop λάνσαρε το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της, το Sport Maxx RT2, διάδοχο του πολυβραβευμένου Sport Maxx RT. Πιστοποιημένο από τον ανεξάρτητο οργανισμό TÜV , το ελαστικό διακρίνεται για το εξαιρετικό κράτημα και την ακρίβεια χειρισμού που προσφέρει, ενώ σημείωσε και ταχύτερους χρόνους κατά τη δοκιμή σε πίστα σε σχέση με τον προκάτοχο του .

Πιστό στο DNA της Dunlop, το ελαστικό αναπτύχθηκε με βάση τη φιλοσοφία της μάρκας «Πάντα Μπροστά» η οποία εστιάζει σε συναρπαστικές εμπειρίες οδήγησης. Επίσης, η μεγάλη αγωνιστική κληρονομιά της Dunlop, καθώς και οι νίκες της σε αγώνες αντοχής, υπήρξαν σημαντική πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του νέου Sport Maxx RT2.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής του ανεξάρτητου οργανισμού  TÜV Süd (Benchmark Test results¹), το ελαστικό έχει κορυφαίο κράτημα και ακρίβεια ανταπόκρισης, γεγονός που το καθιστά το καταλληλότερο για συνθήκες που απαιτούν υψηλές επιδόσεις. Σύμφωνα με τη δοκιμή, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστικών ελαστικών, το Sport Maxx RT2 σημειώνει 1,3% καλύτερο χρόνο ανά γύρο σε βρεγμένη πίστα και 4,1% υψηλότερη ακρίβεια χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα¹. Επίσης οι επιδόσεις της δοκιμής σε βρεγμένο κυκλικό οδόστρωμα¹ ήταν καλύτερες κατά 5,6%. Επιπλέον, σύμφωνα με δοκιμή της DEKRA, για λογαριασμό της Dunlop, το Sport Maxx RT2 παρουσίασε καλύτερη απόδοση φθοράς κατά 34% στον πιο επιβαρυμένο άξονα σε σύγκριση με τον μέσο όρο των βασικών ανταγωνιστών .

Σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά:
•    Επαναστατικό υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα
•    Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου – για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς
•    Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες, σε σύγκριση με το ελαστικό προηγούμενης γενιάς
•    Ενισχυμένα υλικά κατασκευής που παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης σε σύγκριση με τα ελαστικά προηγούμενης γενιάς, με έμπνευση από την εμπειρία της Dunlop και τις νίκες όταν κέρδισε τον πιο σκληρό 24ωρο αγώνα στην εξαιρετικά απαιτητική πίστα του Nurburgring

«Πρόκειται για το τέλειο Ultra-High Performance (UHP) ελαστικό για απαιτητικούς οδηγούς που αναζητούν την απόλυτη εμπειρία οδήγησης», δήλωσε ο Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Επιβατικών Ευρώπης της Goodyear Dunlop. «Και τα αποτελέσματα της δοκιμής επιβεβαιώνουν ότι κερδίσαμε μία  ισχυρή θέση στην κατηγορία UHP».

Ήδη το συγκεκριμένο ελαστικό έχει επιλεγεί για standard τοποθέτηση σε ένα από τα πλέον extreme μοντέλα δρόμου της αγοράς. Η Radical, γνωστή για τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, επέλεξε το Sport Maxx RT2 της Dunlop για το μοντέλο 2016 RXC Turbo. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστικές επιρροές από το σύγχρονο design του πρωτότυπου οχήματος της εταιρείας για τους αγώνες του Le Mans και αποδίδει πάνω από 500 ίππους. Πετυχαίνοντας εξαιρετικούς συντελεστές κάθετης δύναμης χάρη στον εξελιγμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος και των φτερών του, το RXC Turbo έχει σχεδιαστεί για απαιτητική χρήση σε πίστες, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να «κατακτήσει» ακόμη και τους πιο δύσκολους αυτοκινητόδρομους μετά από έναν σκληρό αγώνα.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις