Το κίνημα #MeToo, που ξεκίνησε μετά τις συνεχιζόμενες αποκαλύψεις για σεξουαλική βία και παρενόχληση στο Χόλιγουντ, έχει μετατραπεί σε ένα σαρωτικό κύμα που φαίνεται τώρα να έχει επηρεάσει και την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ένα χρόνο πριν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου τη Γενεύης όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν επιστρατεύσει καλλονές με κολλητά φορέματα και κομψές γόβες για να τραβήξουν τα βλέμματα των επισκεπτών.
Αυτή τη χρόνια μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως είναι η Ssangyong Motor, η Nissan Motor και Toyota Motor, παρέταξαν και πάλι μοντέλα, γυναίκες και άνδρες με στόχο να προωθήσουν τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων, που όμως πλέον δεν φορούν κολλητά ρούχα, αλλά πιο casual εμφανίσεις, μέχρι και... αθλητικές φόρμες.
Αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή για έναν χώρο που παραδοσιακά χρησιμοποιεί το γυναικείο στερεότυπο για να προσελκύσει άνδρες πελάτες και να πουλήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα.
«Οι καιροί άλλαξαν», είπε η Σάρα Τζένκινς, εκπρόσωπος της Nissan που σταμάτησε επίσης να προσλαμβάνει μοντέλα για τις επιδείξεις αυτοκινήτων. «Είναι πιο λογικό να χρησιμοποιούμε ειδικούς προϊόντων, γιατί πουλάμε αυτοκίνητα».