Νέο Επιχειρείν

Το μεγαλύτερο deal με ελληνική startup: Εξαγοράστηκε η InstaShop έναντι $360 εκατ.


Καταβάλλοντας το ποσό-ρεκόρ των 360 εκατ. δολαρίων, ο γερμανικός όμιλος Delivery Hero εξαγοράζει την InstaShop, μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρίες στον τομέα του online delivery.

Είναι η ακριβότερη εξαγορά ελληνικής startup, το μεγαλύτερο από άποψη τιμήματος deal, ξεπερνώντας σε αξία και τις εξαγορές της Taxibeat από την Daimler και της e-food από την Delivery Hero. 

Το γερμανικό γκρουπ που φιλοδοξεί να κυριαρχήσει παγκοσμίως στον τομέα διανομής φαγητού, τροφίμων, παραφαρμακευτικών και ειδών πρώτης ανάγκης, πραγματοποιεί το δεύτερο βήμα επέκτασης  στην ελληνική αγορά, όπου διαθέτει ήδη ισχυρή παρουσία, έχοντας εξαγοράσει από το 2015 την Online Delivery, γνωστή ως e-Food.

Επέλεξε τώρα να εξαγοράσει την InstaShop, λαμβάνοντας υπόψη τις μέχρι τώρα επιδόσεις και την αναπτυξιακή δυναμική που εμφανίζει, καθώς μάλιστα επεκτείνει τις δραστηριότητες της και εκτός ελληνικής αγοράς.

Η εφαρμογή της InstaShop δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν παραγγελίες σε σουπερμάρκετ και άλλα τοπικά καταστήματα και να λαμβάνουν τα προϊόντα τους όποτε θελήσουν, ακόμη και σε μισή με μία ώρα μετά από την παραγγελία.

Δυναμική ανάπτυξη

Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του Γιάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν τότε στο τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία. Διαπιστώνοντας ότι υπάρχει πραγματικά έδαφος για ανάπτυξη κερδοφόρων δραστηριοτήτων στον τομέα online παραγγελιών-διανομής, ο κ. Τσιώρης παραιτήθηκε από την Philips, δημιούργησε ολιγομελή ομάδα μαζί με την Ιωάννα Αγγελιδάκη, συν-ιδρύτρια της εταιρείας και ξεκίνησαν την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Η πρώτη επένδυση ήρθε λίγους μήνες μετά από τους VentureFriends των Απόστολου Αποστολάκη και Γιώργου Δημόπουλου, καθώς και την επενδυτική εταιρεία του Ντουμπάι, Jabbar. Η πρώτη χρηματοδότηση έδωσε στην InstaShop τη δυνατότητα να αναπτυχθεί ταχύτατα.

Μέσα σε πέντε χρόνια, οι παραγγελίες σχεδόν εκατονταπλασιάστηκαν, οι δραστηριότητες επεκτάθηκαν σε πέντε χώρες και σήμερα η InstaSshop είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά τροφίμων στη Μέση Ανατολή.

Το InstaShop έχει πλέον εξελιχθεί σε ολοκληρωμένη διαδικτυακή αγορά ειδών παντοπωλείου, που έχει στόχο να διευκολύνει την καθημερινότητα του καταναλωτή αλλά και να εξασφαλίσει σε τοπικά καταστήματα λιανικής πρόσβαση στο αναξιοποίητο εμπορικό κανάλι των διαδικτυακών αγορών.

Εμφανίζοντας εντυπωσιακές επιδόσεις και λαμπρές προοπτικές, προσείλκυσε το ενδιαφέρον της Delivery Hero,  που είναι παγκόσμιος leader στον κλάδο, δραστηριοποιούμενη σε πάνω από 600 πόλεις σε όλο τον κόσμο, έχει 22.000 υπαλλήλους και από το 2017 είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης.

Διαβαστε επισης