Το marketing ποτέ δεν κοιμάται! Πολλές εταιρείες αλλάζουν τα λογότυπά τους για να ενθαρρύνουν την τήρηση απόστασης ασφαλείας από συνανθρώπους μας σε δημόσιο χώρο (social distancing) και δημιουργούν διαφημίσεις για να υπογραμμίσουν τη σημασία του «μένουμε σπίτι».
Η Volkswagen αύξησε το κενό μεταξύ του V και του W στο καινούργιο λογότυπό της, το οποίο σχεδιάστηκε προσφάτως για να σηματοδοτήσει το «ξεκίνημα μιας νέας εποχής» για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Το αλλαγμένο λογότυπο τοποθετήθηκε πάνω από τη φράση «Ευχαριστούμε που κρατάτε απόσταση».
Με παρόμοιο τρόπο άλλαξε το δικό της λογότυπο η McDonalds στη Βραζιλία. Η εταιρεία ανήρτησε το αλλαγμένο της λογότυπο στη σελίδα της στο Facebook, με τις δύο «καμάρες» να είναι μακριά η μία από την άλλη, μόνη της η κάθε μία.
Η Audi χώρισε τους τέσσερις δακτυλίους του δικού της λογότυπου σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: ανήρτησε ένα βίντεο με το αλλαγμένο λογότυπο στο Twitter, μαζί με ένα μήνυμα: «Μείνετε σπίτι, μείνετε σε απόσταση, να είστε υγιείς, στηρίξτε ο ένας τον άλλον - σ' αυτό, είμαστε όλοι μαζί».
Άλλες εταιρείες επέλεξαν να εστιάσουν στην αναγκαιότητα να μένουμε σπίτι. Η ισραηλινή διαφημιστική εταιρεία McCann δημιούργησε μια εκδοχή εγχειριδίου συναρμολόγησης ενός επίπλου της IKEA: Μαζί με τις λέξεις «stay höme», η εικόνα ενός σπιτιού, ενός κλειδιού και ενός ρολού χαρτιού υγείας.
Η ζυθοποιία Guinness κυκλοφόρησε την εκδοχή μιας από τις κλασικές διαφημίσεις της, στην οποία ένας καναπές έχει αντικαταστήσει το κολάρο του αφρού στο μπυροπότηρο (την εναλλακτική διαφήμιση σχεδίασε ο Luke O'Reilly, ο οποίος επέτρεψε στην Guinness να τη χρησιμοποιήσει). «Με μια απλή εικόνα αιχμαλώτισε τη σοβαρότητα των καιρών που ζούμε ενώ, ταυτόχρονα, φέρνει χαμόγελο στα χείλη των ανθρώπων» υπογράμμισε η Gráinne Wafer, η καινούργια Guinness Global Brand Director.
Η Nike επίσης δημιούργησε μια διαφήμιση για να ενθαρρύνει το «μένουμε σπίτι». Αντί να αλλάξει το λογότυπό της, ένα απλό μήνυμα: «Παίξτε μέσα, παίξτε για τον κόσμο».