Με την παγκόσμια πρεμιέρα ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης (30 Μαρτίου – 8 Απριλίου, 2018), η Βρετανική MINI για μία φορά ακόμα επιβεβαιώνει τις προθέσεις της για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση παρουσιάζοντας μία νέα εκδοχή ενός icon.
Το κλασικό Mini Electric συνδυάζει την ιστορική εμφάνιση του παγκοσμίως αγαπημένου μικρού αυτοκινήτου με επαναστατική τεχνολογία κίνησης και προορίζεται για την αστική μετακίνηση του αύριο. Με αυτό το μοναδικό όχημα, η MINI επιβεβαιώνει σαφώς τη δέσμευσή της στη διατήρηση του μοναδικού χαρακτήρα της, υιοθετώντας την πρωτοποριακή τεχνολογία μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι το αποτέλεσμα ενός φανταστικού ταξιδιού μέσα από το χρόνο, όπου η ιστορία του κλασικού μοντέλου συνεχίζεται με ένα ακόμα κεφάλαιο. Το original μοντέλο από το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα γίνεται ένας αξιαγάπητος πρεσβευτής περιβαλλοντικής συμβατότητας και ένα είδος βιώσιμης μετακίνησης της οποίας το μέλλον έχει μόλις αρχίσει.
Το τοπίο της αστικής ηλεκτρικής μετακίνησης αναμορφώνεται με την άφιξη ενός ολοκαίνουργιου μοντέλου, χαρισματικού, με ξεχωριστό στυλ και όλα τα διαπιστευτήρια διασκεδαστικής οδήγησης. Το MINI Electric Concept ανακοινώθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017, και προετοιμάζει το δρόμο για το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα αποκαλυφθεί το 2019 – έγκαιρα για την 60ή επέτειο του κλασικού Mini. Το πλήρως ηλεκτρικό όχημα παραγωγής είναι αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη, βασισμένο στο 3θυρο MINI, και θα κατασκευάζεται για πρώτη φορά στο Εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη του χρόνου.
Η MINI αναλαμβάνει και πάλι πρωτοποριακό ρόλο για τη βιώσιμη μετακίνηση στο BMW Group. Το 2008, η μάρκα παρουσίασε το MINI E – βασισμένο στο προηγούμενο μοντέλο του σημερινού 3θυρου MINI, περίπου 600 αντίτυπα κατασκευάστηκαν και χρησιμοποιήθηκαν σε δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες, που συνετέλεσαν στην εξέλιξη του BMW i3, το οποίο απολαμβάνει παγκόσμια επιτυχία από το 2013 (κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13,6 – 13,1 kWh / 100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g / km).
Στο δρόμο για μία νέα εποχή στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η MINI έχει κάνει ένα ακόμα βήμα προόδου. Στο μοντέλο MINI Cooper SE Countryman ALL4 Plug-In Hybrid (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,3 – 2,1 l / 100 km, κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,0 – 13,2 kWh / 100 km εκπομπές CO2 από το καύσιμο: 52 - 49 g / km), ο συνδυασμός ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδει ισχύ 165 kW / 224 hp, ενώ προσφέρει και ένα ευφυές σύστημα τετρακίνησης ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες ενός υβριδικού μοντέλου. Το χαρισματικό μοντέλο της premium compact κατηγορίας εγγυάται διασκεδαστική οδήγηση σε όλα τα εδάφη. Το όχημα αντλεί ισχύ και από τους δύο κινητήρες για ισχυρή επιτάχυνση, ενώ μπορεί να αναπτύσσει 125 km / h μόνο με ηλεκτροκίνηση. Με τέτοια προσόντα, το MINI Cooper S E Countryman ALL4 συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία του στόλου ηλεκτρικών / υβριδικών οχημάτων του BMW Group στην παγκόσμια αγορά.
Αντίθετα, το κλασικό Mini Electric που παρουσιάζεται στη Νέα Υόρκη θα παραμείνει μοναδικό. Ένα από τα τελευταία και προσεκτικά αναπαλαιωμένο κλασικό Mini Cooper αποτέλεσε τη βάση γι’ αυτό το ξεχωριστό όχημα. Η κόκκινη εξωτερική βαφή συνδυάζεται με μία αντίθετη λευκή οροφή και χαρακτηριστική λωρίδα στο καπό, με το κίτρινο λογότυπο MINI Electric στο έμβλημα της μάρκας και στις πλήμνες των τροχών. Το κλασικό ηλεκτρικό συνεχίζει την παράδοση της μάρκας, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε οδηγικά χαρακτηριστικά. Η άμεση ισχύς του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει μία νέα διάσταση στη μοναδική go-kart αίσθηση που έχει απογειώσει την παγκόσμια δημοτικότητα του Βρετανικού μικρού αυτοκινήτου, από την πρώτη κιόλας έκδοσή του.