Το Facebook Inc ανακοίνωσε ένα ακόμα κοινό χαρακτηριστικό με αυτά του Snapchat για το Instagram. Το Instagram διαθέτει τώρα οκτώ «φίλτρα προσώπου» στα οποία οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν εφέ όπως ένα κοάλα ή κορώνες σε φωτογραφίες ή βίντεο.
Το τελικό προϊόν μπορεί να σταλεί μέσω μηνυμάτων Instagram Direct ή σε να χρησιμοποιηθεί για ένα story στο Instagram. Facebook και Instagram προσθέτουν όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά που μοιάζουν με αυτά του Snapchat, συμπεριλαμβανομένων των Instagram Stories, τα οποία ξεπέρασαν τους 166 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες της Snap.
Απαντώντας στις ανησυχίες σχετικά με τον ανταγωνισμό, ο Evan Spiegel, διευθύνων σύμβουλος της Snap, δήλωσε ότι δεν εκπλήσσεται από το γεγονός ότι "άλλοι" έχουν αντιγράψει την πλατφόρμα, αλλά πιστεύει ότι η δημιουργικότητα της εταιρείας ξεχωρίζει. Οι μετοχές της Snap υποχωρούν 9% σε μηνιαία βάση, ενώ το S & P κερδίζει 1%.