AUTOin

Το Ford Puma ST αποδίδει 200 ίππους


Το Ford Puma ST εξοπλίζεται με κινητήρα που εξέλιξε η Ford Performance.

Ο προηγμένος βενζινοκινητήρας 1.5 EcoBoost των 200 ίππων υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες υπερσυμπίεσης και ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, μαζί με σύστημα Twin Variable Cam Timing, συνδυάζοντας σπορ επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,7΄΄, τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα) με βελτιστοποιημένη κατανάλωση (6,9 λιτρα/100 χλμ.).

Η αρχιτεκτονική του αλουμινένιου τρικύλινδρου κινητήρα προσφέρει με φυσικό τρόπο υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ οι επιδόσεις του αυξάνονται με την βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή και μιας ενσωματωμένης πολλαπλής εξαγωγής που ελαχιστοποιεί την απόσταση την οποία διανύουν τα καυσαέρια από τους κυλίνδρους στον υπερσυμπιεστή.

Και οι δύο αυτές τεχνολογίες επιφέρουν την ταχύτερη αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης ελαχιστοποιώντας συγχρόνως την υστέρηση απόκρισης του τούρμπο. Η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή, η οποία έχει αυξηθεί στα 32,4 χλγμ., μεταξύ 2.500 και 3.500 σ.α.λ., προσφέροντας γραμμική επιτάχυνση και άμεση απόκριση.

Το Ford Puma ST διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που κατανέμει περισσότερη ροπή στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση προκειμένου να μειώσει την ολίσθηση, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα.

Tο LSD λειτουργεί σε συνδυασμό με το Torque Vectoring Control, που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή, εφαρμόζοντας πίεση πέδησης στον εσωτερικό τροχό, όταν το αυτοκίνητο στρίβει. Εκτός των παραπάνω, ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει αναβαθμισμένη στρεπτική ακαμψία που φτάνει στα 2.000 Nm/deg - τιμή βελτιωμένη κατά 50% σε σχέση με αυτή του βασικού μοντέλου της σειράς Puma.

Επίσης, μία αντιστρεπτική δοκός με διάμετρο 28 χιλ. βρίσκεται ενσωματωμένη στο τμήμα σχήματος U του άξονα, ενώ εμπρός συναντάται μια αντίστοιχη με διάμετρο 24 χιλ.

Τα πατενταρισμένα ελατήρια κατανομής φορτίων βελτιώνουν την ευστάθεια, την ευελιξία και τη συνολική απόκριση εξασφαλίζοντας αυξημένη πλευρική ακαμψία, και συνεργάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου εμπρός και πίσω, αποσβένοντας τις ανωμαλίες ανάλογα με τη συχνότητα των ταλαντώσεων.

Επίσης, η απόδοση του συστήματος πέδησης έχει βελτιστοποιηθεί με τη διάμετρο των εμπρός δίσκων να είναι αυξημένη κατά 17%, φτάνοντας τα 325 χιλ., με εκείνη των πίσω να ανέρχεται στα 271 χιλ.

Το εμπρός splitter της Ford Performance είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα αυξάνοντας την αεροδυναμική πίεση κατά περίπου 80%, ενώ η μεγαλύτερη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής στο πίσω μέρος υποστηρίζει τις βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής, σε συνδυασμό με ένα χαρακτηριστικό διαχύτη που βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω προφυλακτήρα.

Εξοπλίζεται με θερμαινόμενα και ενισχυμένα σπορ καθίσματα της Recaro με ανάγλυφο το λογότυπο ST και επένδυση Miko Dinamica για παροχή καλύτερης σταθερότητας στο σώμα.

Το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και ο επιλογέας του κιβωτίου με την υπογραφή ST περιλαμβάνονται στη λίστα του βασικού εξοπλισμού.

Διαθέτει το MegaBox που προσφέρει ένα βαθύ και ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων. Με πλάτος 764 χιλ., μήκος 753 χιλ. και βάθους 306 χιλ., μπορεί να φιλοξενεί μη σταθερά στοιχεία ύψους έως 115 εκατ. - όπως φυτά, για παράδειγμα - σε κάθετη θέση, αυξάνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την ευελιξία του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα