Τουρισμός

To Creta Maris κέρδισε για μια ακόμη χρονιά το Βραβείο Αριστείας της Booking.com


Για μία ακόμη χρονιά  το Creta Maris Beach Resort βραβεύτηκε με το ‘’Βραβείο Αριστείας’’, της μεγαλύτερης εταιρείας διαδικτυακών κρατήσεων καταλυμάτων στον κόσμο, Booking.com, συγκεντρώνοντας βαθμολογία 9.1 στα 10 στις κριτικές των επισκεπτών του.

Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του Creta Maris Beach Resort που το επέλεξαν για τις διακοπές τους το 2017, βαθμολόγησαν το ξενοδοχείο γράφοντας συνολικά 409 κριτικές και αναγνωρίζοντας την προσωποποιημένη φιλοξενία και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που απόλαυσαν.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου κ. Ανδρέας Μεταξάς, δήλωσε σχετικά:

«Η δημιουργία αξέχαστων, μοναδικών εμπειριών που ‘’μυρίζουν Ελλάδα’’ για τους επισκέπτες μας, είναι για όλους εμάς στα Maris Hotels, τρόπος ζωής και κατάθεση ψυχής. Η επιβράβευση των προσπαθειών μας στο Creta Maris Beach Resort, μας γεμίζει με μεγάλη χαρά, ιδιαίτερα όταν προέρχεται από τις θετικές γνώμες των ίδιων των επισκεπτών μας, που αποτελούν το επίκεντρο όλων των προσπαθειών μας. Θα ήθελα να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα μας, που κάθε μέρα δίνει σάρκα και οστά στο όραμά μας για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών φιλοξενίας. Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε ψηλά».

Το Creta Maris Beach Resort ανήκει στον Όμιλο Επιχειρήσεων Μεταξά και λειτουργεί από το 1975, σε απόσταση αναπνοής από τη Χερσόνησο και μόλις 25 λεπτά (24 χλμ.) από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου. Με δυναμικότητα 680 δωμάτια, σουίτες και bungalows, 6 εστιατόρια, 7 μπαρ, 7 πισίνες, γυμναστήριο, Hammam Spa, Children’s Club, και πολλούς χώρους για εξωτερικές και εσωτερικές δραστηριότητες για παιδιά και ενήλικες, το Creta Maris Beach Resort συνδυάζει την παράδοση και την πολυτέλεια σε μια όμορφη παραλία, όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν την αυθεντική κρητική φιλοξενία.

Το Βραβείο Αριστείας της Booking.com, της μεγαλύτερης εταιρείας διαδικτυακών κρατήσεων καταλυμάτων στον κόσμο με 155 γραφεία σε περισσότερες από 60 χώρες στον κόσμο, αναδεικνύει κάθε χρόνο τις «αγαπημένες» επιχειρήσεις του κοινού, αυτές δηλαδή που συγκεντρώνουν τουλάχιστον 8 βαθμούς και άνω με άριστα το 10, ως μέση τιμή των συνολικών κριτικών των επισκεπτών τους. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες που έχουν πραγματοποιήσει κράτηση μέσω της Booking.com, αφού ολοκληρώσουν τη διαμονή τους στο κατάλυμα της επιλογής τους, έχουν την δυνατότητα να επιστρέψουν στην εν λόγω πλατφόρμα για να σχολιάσουν και να βαθμολογήσουν το ξενοδοχείο στο οποίο διέμειναν.