Στα ελληνικά media και στον τομέα ψυχαγωγίας-ενημέρωσης επεκτείνεται το επενδυτικό γκρουπ του Ινδοκαναδού μεγιστάνα Prem Watsa, που ελέγχει την Eurobank και την ασφαλιστική Eurolife και έχει πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα.
Οπως ανακοίνωσε σήμερα ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, η Fairfax Financial Holdings αποκτά το 15% του ΑΝΤ1+ μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, στοχεύοντς στην περαιτέρω ανάπτυξη της συνδρομητικής πλατφόρμας.
Η Fairfax, διεθνής κολοσσός με έδρα τον Καναδά, διαχειρίζεται κεφάλαια 89 δισεκατομμυρίων δολαρίων και αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ξένους επενδυτές στην Ελλάδα, με πλούσιο χαρτοφυλάκιο μεταξύ άλλων στον τραπεζικό και ασφαλιστικό κλάδο και τη διαχείριση ακινήτων.
Το ΑΝΤ1+ του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ είναι η μοναδική ελληνική συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα που στηρίζει τους Έλληνες δημιουργούς και καλλιτέχνες. Εξελίσσεται και εμπλουτίζεται διαρκώς, παρουσιάζοντας νέες αποκλειστικές ελληνικές παραγωγές, που έχουν ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον για διεθνή διανομή, αλλά και εξασφαλίζοντας τα δικαιώματα μετάδοσης κορυφαίων παγκόσμιων αθλητικών διοργανώσεων όπως το FIFA World Cup 2022 και το πρωτάθλημα FORMULA 1 για τα επόμενα 3 χρόνια.
Αξιοποιώντας τη μακρόχρονη και διεθνή εμπειρία, καθώς και την τεχνογνωσία του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, το ΑΝΤ1+ σε λιγότερο από ένα χρόνο λειτουργίας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, προσφέροντας μοναδικό περιεχόμενο με πάνω από 7.000 τίτλους και συγκεντρώνοντας σημαντικό αριθμό συνδρομητών με περισσότερα από 400 εκατομμύρια views.
Η Fairfax αναγνωρίζοντας τη δυναμική και την προοπτική εξέλιξης του ANT1+, συνεργάζεται με τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω την πλατφόρμα εντός και εκτός Ελλάδος. Μέσα από επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, καινοτόμες υπηρεσίες, νέο πλούσιο περιεχόμενο και μεγάλες παραγωγές το ΑΝΤ1+ θα συνεχίσει να προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία ψυχαγωγίας.
Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, με ηγετική παρουσία στον χώρο των Media σε Ευρώπη, Η.Π.Α., Καναδά και Αυστραλία και με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο media assets απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνά τα 150 εκατομμύρια. Ως ένας καινοτόμος πολυεθνικός οργανισμός, επιλέγει σταθερά ισχυρές διεθνείς συμμαχίες και επεκτείνει το επιχειρηματικό του αποτύπωμα, με παγκοσμίου εμβέλειας συμφωνίες.