Από τον περασμένο Σεπτέμβριο, οπότε και κυκλοφόρησε, η εφαρμογή ειδήσεων της Apple News App έχει προσελκύσει περισσότερους από 100 εκδοτικούς εταίρους ανά τον κόσμο, και ελπίζει πως θα καταφέρει να αποκτήσει μερίδιο αγοράς την ώρα που η ζήτηση για την ανάγνωση των ειδήσεων μέσω κινητών τηλεφώνων ολοένα και αυξάνεται.
Ωστόσο υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα: Ούτε τα ΜΜΕ ούτε και η Apple γνωρίζουν πόσοι άνθρωποι διαβάζουν τις ειδήσεις τους.
Η εταιρία λανθασμένα υποτίμησε τον αριθμό των αναγνωστών που χρησιμοποιούν τη νέα εφαρμογή από την έναρξή του, και ως εκ τούτου προώθησαν λανθασμένα στοιχεία και στους εκδότες τους.
Οι εκδότες δεν πληρώνουν για να δουν τις ειδήσεις τους δημοσιευμένες, αλλά είναι σημαντικό να ξέρουν τα ακριβή στοιχεία σχετικά με την αναγνωσιμότητά τους, προκειμένου να μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τους πόρους τους και να μπορούν να πωλούν τις διαφημίσεις τους.
Η Apple επιτρέπει στους εκδότες να διατηρούν το 100% των εσόδων τους στις περιπτώσεις που πουλάνε τις δικές τους διαφημίσεις μέσω της εφαρμογής, ενώ το 70% όταν τις πουλά η Apple για λογαριασμό τους.
Ο αντιπρόεδρος της Apple Eddy Cue, δήλωσε ότι η εταιρία έκανε αυτό το λάθος διότι ήταν προσηλωμένη σε άλλες πτυχές του προϊόντος. Παρέλειψε ωστόσο να εξηγήσει πώς προέκυψε το πρόβλημα ή το πότε ακριβώς θα μπορούσε να διορθωθεί.
Τόνισε ωστόσο πως η εταιρία είναι ευχαριστημένη με το προϊόν της μέχρι στιγμης.