Tη νέα φιλοσοφία της, #noplaceforplastic («κανένας χώρος για πλαστικά»), στηρίζοντας την αειφόρο ανάπτυξη στον τουρισμό, παρουσιάζει η εταιρία Thomas Cook. Το πιλοτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται για πρώτη φορά, στο Sunwing Kalithea της Ρόδου, όπου θα διαμορφωθούν τρία σημεία συλλογής πλαστικών ειδών προς ανακύκλωση για όλο το καλοκαίρι. Τα 12 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η Thomas Cook στο νησί διαθέτουν μία ειδική ομάδα ανθρώπων που εργάζονται για τη διατήρηση και ενίσχυση της βιωσιμότητας των ξενοδοχείων.
Η εταιρεία επέλεξε να ξεκινήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα στη Ρόδο, καθώς το νησί διαθέτει περιορισμένες εγκαταστάσεις ανακύκλωσης και, ως εκ τούτου, υπάρχει επιτακτική ανάγκη να αναπτυχθούν λύσεις που θα μεταφέρουν τα πλαστικά σε εξειδικευμένες μονάδες ανακύκλωσης, αντί να ακολουθούν την πορεία των υπόλοιπων απορριμμάτων.
Εν τω μεταξύ, η Thomas Cook ξεκίνησε μία πρωτοποριακή συνεργασία με τους σχεδιαστές Wyatt και Jack, οι οποίοι πρόκειται να δημιουργήσουν τσάντες θαλάσσης και αξεσουάρ διακοπών, επαναχρησιμοποιώντας τα κατεστραμμένα φουσκωτά στρώματα θαλάσσης και τα σκασμένα παιδικά σωσίβια (μπρατσάκια) των παραθεριστών που θα έχουν συγκεντρωθεί από τα σημεία συλλογής στο Sunwing Kalithea, καθώς κάθε εβδομάδα ξεχνιούνται περίπου 15 φουσκωτά στα ξενοδοχεία. Οι σχεδιαστές πρόκειται να μετατρέψουν το κατεστραμμένο πλαστικό σε ένα μοντέρνο αξεσουάρ, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά σαν καινούριο.
Ένας από τους πρώτους στόχους της Thomas Cook είναι η αφαίρεση 70 εκατομμύριων πλαστικών μια χρήσης -που ισοδυναμούν με 3.500 βαλίτσες- στους επόμενους 12 μήνες. Αυτά τα πλαστικά θα προέλθουν από τις δραστηριότητές στα ξενοδοχεία και τα αεροπλάνα της εταιρείας, αλλά και από τους πελάτες της, που απολαμβάνουν τη διαμονή τους στις ξενοδοχειακές μονάδες της Thomas Cook.