Επιχειρήσεις

ThessBrunch: Το «παιχνιδιάρικο» marketing που ένωσε τους Έλληνες του εξωτερικού


Προβάλει την κουζίνα των ξενοδοχείων και τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης και έχει εξελιχθεί σε συναισθηματικό κρίκο

 Γεννήθηκε ως ιδέα που στόχο είχε να προβάλει την κουζίνα των ξενοδοχείων και τη γαστρονομία της Θεσσαλονίκης και κατάφερε σε λίγους μήνες να γίνει σημείο αναφοράς και συναισθηματικός κρίκος που ενώνει τους Έλληνες του εξωτερικού με την γενέτειρά πόλη τους. Με αυτά τα λόγια, η υπεύθυνη Marketing και Προώθησης Προορισμού της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Χρύσα Σαραβέλου, περιέγραψε το «γαστρονομικό παιδί» της Ένωσης Ξενοδόχων, το «Thess Brunch», μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» .

Κάθε Σαββατοκύριακο, ένα από τα ξενοδοχεία της πόλης παρουσιάζει τη δική του γευστική πρόταση, μεταξύ του πρωινού και του μεσημεριανού, το λεγόμενο brunch. Η καμπάνια, που προωθήθηκε με τη φράση Thess brunch, έχει διπλή ανάγνωση, καθώς για τους Έλληνες το «Thess» παραπέμπει στο «θέλεις», ενώ για τους ξένους στο «Thessaloniki».

«Λόγω της γεωγραφικής της θέσης η Θεσσαλονίκη αποτελούσε πάντοτε σταυροδρόμι πολιτισμών, ενώ οι επιρροές που δέχθηκε εξέλιξαν τα προϊόντα της και την κουζίνα της. Έτσι δόθηκε το κίνητρο στους ανθρώπους να προσέξουν ιδιαίτερα τη γαστρονομία και αυτό είναι το δικό μας “συστατικό” το οποίο χρησιμοποιούμε για την τουριστική αναβάθμιση και προβολή της πόλης» σημείωσε η κ. Σαραβέλου.

Παράλληλα, ένας διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη, έχει καταφέρει να συγκινήσει τους Έλληνες του εξωτερικού. «Ο κόσμος έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει με φωτογραφίες που αναρτά, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα αγαπημένα του σημεία, όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία» εξηγεί η κ. Σαραβέλου και συμπληρώνει: «Στη συνέχεια, ανεβάζει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή στέλνει μήνυμα στα social media του thessbrunch».

Κάθε μήνα, η φωτογραφία που συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στην πόλη -εφόσον ο νικητής δεν είναι κάτοικος της Θεσσαλονίκης- και παρέχονται δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια για το εσωτερικό, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς είναι μια πρόσκληση για ένα thessbrunch για δύο άτομα.

«Είναι πολύ συγκινητικό που λαμβάνουμε φωτογραφίες από το εξωτερικό, από την Αγγλία, τη Σουηδία, την Τουρκία και από Βόρεια Αμερική. Κάποιοι μάλιστα, επειδή δεν μπορούν να βρουν κουλούρι Θεσσαλονίκης, μπαίνουν στη διαδικασία να φτιάξουν» επεσήμανε η υπεύθυνη Marketing και Προώθησης Προορισμού της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.

«Στο νέο κύκλο έρχονται να προστεθούν καινούργιες συνεργασίες και φρέσκες ιδέες, όπως η συνεργασία με μουσικά σχήματα και η πραγματοποίηση workshops, τα οποία θα γίνονται παράλληλα. Επίσης, η συμμετοχή του Τhessbrunch σε φεστιβάλ της πόλης, όπως το Kiddot Festival. Τέλος, σε κάθε thessbrunch θα γίνεται κλήρωση εισιτηρίων για τη Biennale Θεσσαλονίκης» σημείωσε η κ. Σαραβέλου.

Ο νέος κύκλος ανοίγει επίσημα μαζί με την 82η ΔΕΘ, στις 9 Σεπτεμβρίου 2017, με τα παλιά αλλά και νέα ξενοδοχεία να προστίθενται στην αλυσίδα του (9/09: Grand Hotel Palace, 10/09: Anatolia Hotel – Thessaloniki, 16/09: Mediterranean Palace Hotel, 17/09: Holiday Inn Thessaloniki, 23/09:Golden StarCity Resort 24/09: Εlectra Palace Thessaloniki, 1/10: Hyatt Regency Thessaloniki), ενώ σύντομα η ΕΞΘ θα ανακοινώσει και το πρόγραμμα του Οκτωβρίου.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις