Νικώντας έξι δεινούς παίκτες πόκερ, το πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης Lengpudashi κέρδισε 290.000 δολάρια σε πενθήμερο διαγωνισμό στην Κίνα.
Το Lengpudashi αντιμετώπισε μια εξάδα Κινέζων με την ονομασία «Ομάδα του Δράκου», αποτελούμενη από παίκτες πόκερ, μηχανικούς πληροφορικής, προγραμματιστές και επενδυτές, οι οποίοι χρησιμοποίησαν τις γνώσεις τους από τη Θεωρία των Παιγνίων και τη μηχανική μάθηση, αλλά δεν κατάφεραν να το κερδίσουν.
Είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με τεχνητή νοημοσύνη. Τον Ιανουάριο στις ΗΠΑ το Liberatus, μια προηγούμενη εκδοχή του Lengpudashi, είχε νικήσει τέσσερις από τους καλύτερους επαγγελματίες παίκτες πόκερ.
Τα δύο συστήματα - χαρτοπαίκτες δημιούργησε ο καθηγητής Επιστήμης Υπολογιστών του Carnegie Mellon Τουόμας Σάντχολμ, ο οποίος μαζί με ένα συνεργάτη του έχει ιδρύσει την εταιρεία Strategic Machine, η οποία και θα εισπράξει το ποσό των 290.000 δολαρίων.
Το εντυπωσιακό είναι ότι, η τεχνητή νοημοσύνη κέρδισε, παρότι στο πόκερ υπάρχουν κρυφά χαρτιά, που επιτρέπουν «μπλόφες» και περίπλοκες συναισθηματικού τύπου στρατηγικές πέραν των υπολογιστικών δυνατοτήτων που συνήθως έχουν οι μηχανές.