ΕΥΖην

Τέσσερις διάφανες έγχρωμες χάρτινες εγκαταστάσεις από τον οίκο Hermès


Υπογραμμίζοντας το θέμα του για το 2022 – ξεγνοιασιά, ανάλαφρο –, ο οίκος Hermès παρουσίασε στο βιομηχανικό κτήριο La Pelota, στη συνοικία La Brera του Μιλάνου, τέσσερις μεγάλες δομές με μοντέλο πύργους υδροδεξαμενής, καλυμμένους με έγχρωμο χαρτί.

Στο εσωτερικό τους εξέθετε τα οικιακά αντικείμενά του, όπως πορσελάνινες κούπες, φωτιστικά με πολύ λεπτές επιφάνειες πάνω σε στοίβες χαρτοπολτό, ένα κάθισμα με ψάθα και πλεγμένα στο χέρι μπολ, ενώ ριχτάρια και κιλίμια ήταν κρεμασμένα σε ξύλινες βέργες από μελιά που διέτρεχαν το εσωτερικό των «πύργων».

Την ιδέα συνέλαβαν η Charlotte Macaux Perelman και ο Alexis Fabry, καλλιτεχνικοί διευθυντές του γαλλικού οίκου.

«Φέτος, εμπνευστήκαμε και από το θέμα του Hermès για το 2022 – ξεγνοιασιά, ανάλαφρο – και από πύργους υδροδεξαμενής. Το ανάλαφρο εκφράζεται με τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε, το χαρτί, παραδείγματος χάρη» είπε, μιλώντας στο Dezeen, η Perelman. «Εκφράζεται επίσης και στην απλότητα των σχημάτων και στον τρόπο που σχεδιάστηκαν, καθώς και στα χρώματα που επιλέξαμε, τα οποία φέρνουν στην όλη σκηνογραφία το πνεύμα ξεγνοιασιάς».

Κίνητρο για να χρησιμοποιήσει η Perelman πύργους υδροδεξαμενής ως μοντέλο για τις δομές ήταν το λεύκωμα «Water Towers» των Bernd Becher και Hilla Becher που έπεσε στα χέρια της.

Στη La Pelota, ένας «πύργος» ήταν κωνικός, ένας άλλος αποτελείτο από δύο κύβους τον έναν πάνω στον άλλον και ο τρίτος είχε σχήμα πυραμίδας. Ο τελευταίος ήταν καλυμμένος με κίτρινο και μπλε χαρτί και η βάση του ήταν εξαγωνική. Όλοι φωτίζονταν από μέσα· με το φως να φιλτράρεται από το λεπτό χάρτινο κέλυφος, οι «πύργοι» έμοιαζαν σαν να λάμπουν ( https://www.instagram.com/p/Cek3RmusiGg/?hl=en ).

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια σκηνογραφία που θα ήταν μεγάλης κλίμακας αλλά πολύ ελαφριά στην αίσθηση που θα δημιουργούσε» είπε, από την πλευρά του, ο Fabris. «Οι εγκαταστάσεις είναι μνημειωδών διαστάσεων αλλά ταυτόχρονα πολύ οικείες. Η αντίληψή μας αλλάζει, με το φως να παιχνιδίζει πάνω τους καθώς στέλνεται από πίσω πάνω στις δομές σκηνογραφίας: ποιητικοί γίγαντες και σημεία αγκίστρωσης για αυτά τα μικρά θαύματα ισορροπίας».

Με την ολοκλήρωση της Milan Design Week στις 12 Ιουνίου, η εγκατάσταση πρόκειται να επαναχρησιμοποιηθεί και ανακυκλωθεί και ο χαρτοπολτός που χρησιμοποιήθηκε ως βάση για τα εκθέματα θα σταλεί πίσω στο εργοστάσιο χαρτοποιίας για παραγωγή χαρτιού.

Διαβαστε επισης