Στην αύξηση της κερδοφορίας μέχρι το 2019 της στοχεύει η Ελβετική Zurich Insurance. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε σε συνέντευξη τύπου ο Mario Greco η ασφαλιστική δεν σκοπεύει να εξέλθει από ζώνες γεωγραφικές που ήδη έχει παρουσία και κλάδους. Αντίθετα σχεδιάζει την ενδυνάμωση αυτών.
Τα δυνατά σημεία της Zurich τόνισε ο Mario Greco είναι η κεφαλαιακή της βάση, το δυνατό της όνομα, και η εξειδίκευση της στην αγορά, και για αυτό δεν χρειάζεται να γίνει καμία εκ των βάσεων αναδιάρθρωση, συμπλήρωσε.
Η Zurich προγραμματίζει να επενδύσει στην Global Corporate και τους μεγάλους εμπορικούς κινδύνους από όπου έγραψε τις περισσότερες ζημιές το 2015.
Σύμφωνα τα όσα έχουν ανακοινωθεί από το Σεπτέμβριο η Global Corporate θα συγχωνευτεί με την μονάδα εμπορικών γενικών ασφαλίσεων.
Στόχος της Zurich είναι και η βελτίωση των επιδόσεων του underwriting στις εμπορικές ασφαλίσεις όπως επίσης και αναβάθμιση των IT συστημάτων.
Σύμφωνα με τον Μ. Greco η λειτουργία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων έχει γίνει περίπλοκη και χρειάζεται απλοποίηση.
Συνολικά η Zurich προβλέπει περικοπές ετησίων δαπανών κατά 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στα 8,8 δισεκατομμύρια από 10,3, το 2015.