Κερδίζουν πόντους και έδαφος μήνα με το μήνα τα plug- in υβριδικά μοντέλα έναντι των παραδοσιακών μοντέλων, καθώς τα πρώτα έχουν μια σειρά από πλεονεκτήματα τα οποία απολαμβάνουν καθημερινά οι οδηγοί.
Ένας από τους βασικότερους λόγους για να επιλέξει κάποιος plug–in υβριδικό μοντέλο είναι η οικονομία, καθώς η ενέργεια που θα δαπανηθεί κατά τη διάρκεια της ηλεκτρικής οδήγησης σε αστικές περιοχές είναι πολύ λιγότερη από ό,τι με τη χρήση βενζίνης ή diesel. Και με δεδομένο ότι ο καθημερινός μέσος όρος των χιλιομέτρων ενός Ευρωπαίου οδηγού κυμαίνεται στα 50-60 χιλιόμετρα, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι όλες οι μετακινήσεις εντός πόλης γίνονται με την ηλεκτροκίνηση, που είναι πολύ φθηνότερη από κάθε άλλη πηγή ενέργειας.
Ένας άλλος βασικός λόγος είναι ότι αναπτύσσεται η περιβαλλοντολογική συνείδηση και η τάση των ανθρώπων να σκέφτονται τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο το περιβάλλον, ενώ δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και το γεγονός ότι οι κυβερνήσεις των χωρών -κυρίως της Ευρώπης- έχουν αποφασίσει να βάλουν αυστηρά πρόστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες αν ξεφεύγουν από τα όρια.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πρώτες να βρίσκουν τρόπους μείωσης των εκπομπών των ρύπων. Τα plug-in υβριδικά οχήματα προσφέρουν ηλεκτρική οδηγική απόλαυση σε όλες τις αστικές διαδρομές και η οδήγησή τους είναι ευκολότερη εντός πόλεων, χωρίς να υστερούν σε τίποτε και στα μεγάλα ταξίδια, καθώς φέρουν όλη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της ασφάλειας.
Η αντιμετώπιση της εκάστοτε κυβέρνησης φορολογικά είναι αρκετά διαφορετική από τα συμβατικά μοντέλα, καθώς οι απαλλαγές και οι ελαφρύνσεις δίνουν περαιτέρω κίνητρα για την απόκτησή τους.
Παράλληλα αυτού του είδους τα αυτοκίνητα προετοιμάζουν τα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Επειδή ένα plug-in υβριδικό μοντέλο μπορεί να λειτουργεί χωρίς εκπομπές ρύπων, έχει δικαίωμα εισόδου σε πολλές ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων, απολαμβάνει έξτρα προνόμια στάθμευσης και επιβαρύνεται με χαμηλότερες χρεώσεις στους σταθμούς διοδίων.
Οδηγώντας υβριδική έκδοση, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, οι χρήστες μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων και του θορύβου οδικής κυκλοφορίας στις πόλεις. Το φρενάρισμα, για παράδειγμα, σε αυτή την περίπτωση αποφέρει οφέλη, καθώς η μπαταρία φορτίζεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, ενώ στα συμβατικά αυτοκίνητα, το φρενάρισμα παράγει μόνο θερμότητα και ρινίσματα από τα τακάκια.
Τέλος, το εσωτερικό έχει πάντα τη σωστή θερμοκρασία, καθώς τα περισσότερα έχουν βοηθητικό καλοριφέρ και βοηθητικό σύστημα κλιματισμού.