Πολιτική

Τα περιφερειακά αεροδρόμια που περνούν στη δικαιοδοσία του νέου υπερ - ταμείου


Ποια αεροδρόμια και λιμάνια θα περάσουν στη δικαιοδοσία του νέου Ταμείου

Στη δικαιοδοσία του νέου Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων θα ανατεθεί η αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, πέραν των 14 που αφορούν στη συμφωνία με την Fraport, και οι λοιποί λιμένες, πλην του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας με αφορμή τα δημοσιεύματα με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου σχετικά με το έντονο ενδιαφέρον διάφορων επενδυτών για τα ελληνικά περιουσιακά στοιχεία.

«Τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια, πέραν των 14, και οι λοιποί λιμένες, πλην του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, δεν είναι στο πρόγραμμα αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ (Asset Development Plan) και θα περάσουν στην δικαιοδοσία του νέου Ταμείου», διευκρίνισε ο κ. Πιτσιόρλας. 

Υπενθυμίζεται ότι, χθες, σε ομιλία του στο ΕΒΕΑ, αναφερόμενος στη σύμβαση για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ο κ. Πιτσιόρλας επεσήμανε ότι εκτιμάται πως την Κυριακή θα κυρωθεί η σύμβαση παραχώρησης από τη Βουλή, ενώ σημείωσε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και για άλλα περιφερειακά αεροδρόμια.

Για τα λιμάνια και συγκεκριμένα για τον ΟΛΠ ανέφερε πως οι Κινέζοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και για το κομμάτι της ναυπηγοεπισκευής, το οποίο χαρακτήρισε σημαντικό όχι μόνο για τον Πειραιά αλλά και για τη Σύρο. Παράλληλα, όπως είπε, προχωρά η ιδιωτικοποίηση και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές από επτά διεθνείς εταιρείες, τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ τον δρόμο της αξιοποίησης θα πάρουν αμέσως μετά τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και του Λαυρίου, καθώς και τα λιμάνια κρουαζιέρας.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις