Το μεγάλο κόστος για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων που αφορούν τα πράσινα μοντέλα διαφόρων τύπων περιορίζει την κερδοφορία των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εντείνουν τις προσπάθειές τους για να ολοκληρώσουν τις μελέτες των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων αλλά και των υβριδικών.
Αυτά τα καινούργια μοντέλα θα επιτρέψουν στις μάρκες να διεκδικήσουν μερίδιο από την αγορά των αυτοκινήτων χαμηλών ρύπων που αναμένεται να ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια και επιπλέον θα δώσουν τη δυνατότητα στην κάθε αυτοκινητοβιομηχανία να περιορίσει το μέσο όρο των εκπομπών των ρύπων, όπως προβλέπει η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Η BMW ανακοίνωσε ότι περιορίστηκαν τα κέρδη της το χρονικό διάστημα του δεύτερου τριμήνου της φετινής χρονιάς λόγω των δαπανών που έκανε για την ανάπτυξη των νέων οικολογικών αυτοκινήτων.
Όπως αναφέρει το Reuters, τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου υποχώρησαν κατά 20%, λόγω των συναλλαγματικών διαφόρων νομισμάτων και το αυξανόμενο κόστος κατασκευής ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων για να βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να πληροί τα αυστηρότερα όρια εκπομπών.
Η γερμανική εταιρεία που κατασκευάζει πολυτελή μοντέλα, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν σε 2,2 δισ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο. Η αυστηρότερη νομοθεσία της ΕΕ για το CΟ2, αρχίζει να ισχύει την επόμενη χρονιά και αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν για την κατασκευή οχημάτων με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Η εταιρεία με έδρα το Μόναχο ανακοίνωσε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι το λειτουργικό περιθώριο στο τμήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκε στο 6,5% από 8,6% το προηγούμενο έτος, παρά την αύξηση κατά 1,5% των πωλήσεων οχημάτων κατά την ίδια περίοδο.