Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που ταλανίζει την ελληνική οικονομία, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχωρά αταλάνευτα το επενδυτικό της πλάνο για το 2015-2019 αξίας 50 εκατ. ευρώ. Όπως τόνισε σε δηλώσεις του σε εκπροσώπους του Τύπου ο Αλέξανδρος Καραφυλλίδης διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακή Ζυθοποιία το 2015 το επενδυτικό πλάνο της εταιρίας ήταν 7 εκατ. ευρώ, ενώ για το τρέχουν έτος οι επενδύσεις της ετιαρίας θα ανέλθουν στα 12 εκατ. ευρώ.
Στόχος του επενδυτικού πλάνου της εταιρίας είναι:
-Η περαιτέρω ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της
-Επενδύσεις σε καινοτομία και ανάπτυξη
-Ο εμπλουτισμός των εργαλείων πώλησης
-Η εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της που αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης
-Η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η επέκταση σε νέες αγορές
Ήδη για το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει προχωρήσει σε συμφωνίες για πώληση της μπύρας «Fix» σε ΗΠΑ και Αυστραλία. Το 2015 τα μεγέθη της εταιρίας αναπτύχθηκαν κατά 4% σε μια φθίνουσα αγορά. Ο τζίρος ανήλθε στα 142 εκατ. ευρώ, η κερδοφορία αυξήθηκε κατά 50%, το μερίδιο αγοράς της σημείωσε άνοδο κατά 0,5%. Όπως τόνισε ο κ. Καραφυλλίδης τα θετικά μεγέθη αντικατοπτρίζουν το πολυ καλό σχεδιασμό της εταιρίας.
Το 2010 η μπύρα «Μύθο»ς είχε μερίδιο αγοράς 10,5%-11%, ενώ τα επόμενα πέντε χρόνια το μερίδιο αγοράς του αυξήθηκε στο 18%. Το 2014 η συγχώνευση της Μύθος με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτέλεσε τη δημιουργία ενός ισχυρού πόλου στην αγορά μπύρας. Σήμερα το μερίδιο αγοράς της Ολυμπιακή Ζυθοποιίας στην αγορά μπύρας φτάνει στο 29% και έχει εδραιωθείο ακόμα περισσότερο.
Όπως ανέφερε ο κ. Καραφυλλίδης «Fix» και «Μύθος» έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα σημαντική ανάπτυξη καταγράφει η μοναστηριακή μπύρα. Οι οικονομικές συνθήκες το 2015 ήταν αρκετά δύσκολες όπως είπε ο κ. Καραφυλλίδης με αποκορύφωμα τα capital controls. Η κατανάλωση της μπύρας «φρέναρε» όπως και όλης της τροφοδοτικής αλυσίδας. Επιπτώσεις υπήρχαν και απο ακυρώσεις τουριστικών πακέτων την επίμαχη περίοδο με αποτέλεσμα η πτώση της αγροάς μπύρας να ανέλθει στο 6%.