Πολιτική

Συνέδριο «Marketing to Women» 2016


Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2016, Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

 Tην επιτακτική προτεραιότητα των brands να κατανοήσουν τις ανάγκες των σύγχρονων γυναικών καταναλωτριών θα αναλύσει με τα πλέον πρόσφατα insights η IPG Mediabrands στο συνέδριο «Marketing to Women» 2016, των Marketing Week Conferences, που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

«Η μελέτη της IPG Mediabrands σκιαγραφεί τις τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά της Ελληνίδα γυναίκας και το πως οι τάσεις αυτές πρέπει να διαμορφώνουν τα brands και την επικοινωνία τους» επισημαίνει η Ντομινίκ Μίκαϊτς, Head of Research του IPG Group, η οποία θα συμμετάσχει στα πάνελ του συνεδρίου. «Οι γυναίκες είναι αυτές που σε σημαντικό ποσοστό υφίστανται την πίεση των διαθέσιμων χρημάτων του νοικοκυριού και την πίεση του χρόνου για τις καθημερινές λειτουργίες της οικογένειας» αναφέρει η N. Μίκαϊτς και συνεχίζει: «Στα συμπεράσματα της μελέτης επισημαίνεται ότι τα brands πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες των γυναικών, να προσαρμόσουν το brand proposition στις συνθήκες ζωής τους και να προσαρμόσουν την επικοινωνία τους ώστε να απαντά στα προβλήματά τους». 

Ο πλούτος της πληροφόρησης που προσφέρει η μελέτη βασίζεται σε αποκλειστικές έρευνες της IPG Mediabrands για την χώρα μας και σε εκτεταμένο desk research σε έρευνες, μελέτες, άρθρα από το εξωτερικό και την Ελλάδα.

«Είναι εύκολο να μιλήσουμε για τις διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών στην συμπεριφορά τους ως καταναλωτές. Είναι με διαφορά το πιο δυνατό στερεότυπο το οποίο επί χρόνια έχουμε επιλέξει ως marketers να αναγνωρίζουμε ως διαφορετικούς καταναλωτές» τονίζει ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος, CEO της Socialab, σκιαγραφώντας το πλαίσιο της δικής του τοποθέτησης στο συνέδριο.

Ο Γ. Αναγνωστόπουλος εκτιμά ότι η online συμπεριφορά των γυναικών τόσο ως αγοραστές όσο και ως αποδέκτες μηνυμάτων, πολλές φορές δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτή την ανδρών. «Ίσως όμως διαφέρει σε συγκεκριμένες καταστάσεις, όπου αναλαμβάνουν ρόλους: μητέρας, εργαζόμενης, εκπαιδευόμενης, ασθενούς, καταναλώτριας, αναγνώστριας, συζύγου, αδερφής, κόρης. Και τι μπορεί αυτό να σημαίνει για την online επικοινωνία μας;» αναρωτιέται. Οι απαντήσεις στο συνέδριο.

Ομιλητές

Στο συνέδριο έχουν ήδη «κλείσει» τη συμμετοχή τους στα πάνελ οι:

Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Socialab/ CEO

Σπύρος Αρβανιτάκης, L'Oreal/Category Manager

Στέλιος Ζωντός, The Newtons Laboratory/ Πρόεδρος

Χρυσούλα Δημητρίου, Εθνική Τράπεζα/ Υποδιεύθυνση Ανάπτυξης Στρατηγικής Δικτύου

Βάσω Κόλλια, τέως Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων

Ξένια Κούρτογλου, Focus Bari/ Founder & Managing Partner

Τάσος Λαζαρίδης, Posh Fashion/ blogger, Magnetar/ Συνιδρυτής

Μαρία Μαζαράκη, Beiersdorf/ Local Marketing Coordinator/Media, PR, Digital & Research Manager

Δημήτρης Μαύρος, ΜRB Hellas/ Διευθύνων Σύμβουλος

Ντομινίκ Μίκαϊτς, IPG Mediabrands/ Head of Research

Ιωάννα Μιχελάκου, Koolworks/ Editor in Chief

Δημήτρης Μιχόπουλος, Weber Shandwick/Διευθύνων Σύμβουλος

Γιώργος Πανηγυράκης, ΟΠΑ/ Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων

Μίλτων Παπαδάκης, Mediarisk/ Founder

Ειρήνη Πορτάλιου, 24 Media/ Marketing & Communications Manager

Σοφία Πρωτονοταρίου, Truberries/ Founder

Ελένη Στασινοπούλου, Αττικές Εκδόσεις /Fashion Journalist, Editor in Chief (MissBloom.gr/MadameFigaro.gr)

Μαρία Τζελέπη, Asset Ogilvy/ Business Unit Director

Κατερίνα Φραϊδάκη, ELTRUN/ΟΠΑ/ eCommerce Coordinator

Ράνια Χαρτοφύλακα, Valuecom/Content Director

Τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να προστεθούν και επιπλέον ανώτατα και ανώτερα στελέχη με σημαντική εμπειρία σε marketing insights της ελληνίδας καταναλώτριας.

Οne2one Sessions

Στο πλαίσιο του συνεδρίου και στην προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε ακόμα ευνοϊκότερες συνθήκες για διάλογο αναφορικά με το γυναικείο marketing, σας προτείνουμε να συμμετέχετε σε bespoke one2one sessions με επιλεγμένους ομιλητές. Μέσα από προσωπικές συναντήσεις διάρκειας 10 λεπτών, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με έναν εκ των ομιλητών, σε μια κλειστή συζήτηση αναφορικά με το θέμα της ομιλίας και την εξειδίκευση του εκάστοτε ομιλητή, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο εντός του venue, κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, ώστε να μην επηρεάζεται η ροή του συνεδρίου. Εξασφαλίστε τη θέση σας στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza και κλείστε ραντεβού με τους ομιλητές για πραγματικά εποικοδομητικό networking!*

*Οι συναντήσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Επικοινωνήστε με τους υπεύθυνους πωλήσεων του συνεδρίου, αγοράστε τη συμμετοχή σας και κλείστε το δικό σας οne2οne session.

Call for Speakers 

Είστε marketer και πιστεύετε ότι έχετε βρει τον τρόπο να μιλήσετε στις γυναίκες καταναλώτριες με τη γλώσσα και τον τρόπο που αυτές θέλουν; Μην διστάσετε, παρουσιάστε δωρεάν το δικό σας case study στο συνέδριο και αναδείξτε τα ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand σας στον τρόπο που απευθύνεται και επηρεάζει τις γυναίκες καταναλώτριες. Καλέστε τώρα τον Βασίλη Καφίρη στο τηλ 210 6617 777 (εσωτ. 132), e-mail: vkafiris@boussias.com

 

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις