AUTOin

Συναισθηματική καμπάνια για τη νέα BMW Σειρά 8 Coupe


Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό, σπορ αυτοκίνητο. Με αυτό το μοντέλο, η BMW θέλησε να χαρίσει στην πολυτελή κατηγορία μία νέα ταυτότητα, ζωντανεύοντας τα αυτοκινητιστικά όνειρα και δημιουργώντας μοναδικές στιγμές απόλαυσης.

Η συναρπαστική τηλεοπτική διαφήμιση, που βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας λανσαρίσματος της νέας BMW Σειράς 8 Coupe, στοχεύει στη συναισθηματική απήχηση μιας εντελώς νέας εμπειρίας αυτοκίνησης που υλοποιείται για πρώτη φορά.

Παρουσιάζει το πολυτελές σπορ αυτοκίνητο να διασχίζει το ιστορικό κέντρο της Βενετίας. Περνώντας δίπλα από μεγαλοπρεπή παλάτια και κάτω από τη γέφυρα Rialto, η νέα BMW Σειρά 8 φτάνει στο Canal Grande – μία διαδρομή που δεν έχει επαναληφθεί από αυτοκίνητο.

Ο οδηγός, σύμφωνα με το σενάριο του βίντεο, κάνει το παιδικό του όνειρο πραγματικότητα, δηλαδή να διασχίσει τη Βενετία στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Από την άλλη, οι θεατές ανακαλύπτουν μία εντελώς νέα οπτική διάσταση της ‘πόλης του νερού’, και γίνονται μάρτυρες πρωτοφανών στιγμών οδηγικής απόλαυσης.

Το βίντεο σκηνοθέτησε ο Daniel Wolfe και θα προβάλλεται σε διασκευές 15, 30 και 45 δευτερολέπτων.

Ήρωας της ιστορίας είναι ένας νεαρός Βενετός, ο οποίος σαν παιδί ανακαλύπτει την αγάπη του για τα αυτοκίνητα γενικότερα και τη μάρκα BMW ειδικότερα. Ένα αυτοκινητάκι BMW M1 γίνεται το αγαπημένο του παιχνίδι, ενώ κάποιος φίλος του που ασχολείται με την κατασκευή σκαφών, τον μυεί στη μαγεία της τεχνολογίας των κινητήρων. Αλλά σε μία πόλη που εξυπηρετείται μόνο με πλωτά μέσα μεταφοράς, η λαχτάρα του για τη γνήσια οδηγική απόλαυση παραμένει ανεκπλήρωτη, γι’ αυτό φεύγει από τη Βενετία, ως έφηβος, για να επιστρέψει μετά από πολλά χρόνια.

Και τώρα επιτέλους το παιδικό του όνειρο παίρνει σάρκα και οστά – οδηγώντας τη νέα BMW Σειρά 8 Coupe, περνώντας από πλωτές εξέδρες και διασχίζοντας τη γενέτειρά του μέσα από το σύμπλεγμα των καναλιών της, σε μία μοναδική διαδρομή, χωρίς προηγούμενο.

Το σενάριο συμβολίζει την προσπάθεια εκπλήρωσης του φαινομενικά ακατόρθωτου και της υλοποίησης ενός παιδικού ονείρου.

«Τα μοντέλα μας στην πολυτελή κατηγορία είναι προσαρμοσμένα στη φιλοσοφία ζωής ενός target group που τολμά να δοκιμάζει νέα πράγματα και να υπερβαίνει τα όρια του εφικτού», σχολίασε ο Uwe Dreher, Διευθυντής Επικοινωνίας για τις μάρκες BMW, BMW i και BMW M. «Προσφέρουμε σε αυτά τα άτομα μία αυτοκινητιστική εμπειρία που εναρμονίζεται με την άποψή τους για την αποκλειστικότητα και την προηγμένη πολυτέλεια».  

Για τις ανάγκες των γυρισμάτων, οι Αρχές της Βενετίας – για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης – χορήγησαν στο BMW Group την άδεια να στήσει μία πλωτή εξέδρα που θα επέτρεπε σε ένα αυτοκίνητο να κινείται με φόντο το διάσημο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Εκεί όπου γόνδολες, βαπορέτα, και μικρά ταχύπλοα είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς εδώ και αιώνες, η νέα BMW Σειρά 8 Coupe έγινε γνήσια πρωτοπόρος οδηγικής απόλαυσης – χαράσσοντας κυριολεκτικά έναν άλλο δρόμο. Κάποιες θεαματικές σκηνές τραβήχτηκαν με τη βοήθεια drones με κάμερα, ενώ οι διαφημίσεις θα μεταδίδονται σε όλο τον κόσμο σε επιλεγμένα τηλεοπτικά κανάλια και online.

Η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας BMW Σειράς 8 Coupe είναι προϊόν συνεργασίας του BMW Group με την Serviceplan Campaign International. Θα υποστηριχτεί από μεγάλης εμβέλειας δραστηριότητες μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπως Facebook, Instagram και YouTube.

Επίσης, ετοιμάζεται ένα βίντεο με πληροφορίες και εντυπώσεις από την - κατά τα άλλα – χωρίς αυτοκίνητα πόλη της Βενετίας καθώς και ένα ντοκιμαντέρ για τα γυρίσματα του βίντεο με τη νέα BMW Σειρά 8 Coupe.

«Η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας BMW Σειράς 8 Coupe εκφράζει όχι μόνο τον ιδιαίτερο χαρακτήρα αυτού του μοντέλου, αλλά και τη συναισθηματική δύναμη των οχημάτων μας στην πολυτελή κατηγορία και την καινοτόμο δύναμη της μάρκας BMW», σχολίασε η Kirsty Skinner-Gerth, Επικεφαλής Διεθνών Καμπανιών, Artwork, Film, Entertainment Marketing.

Με την εντυπωσιακή εμφάνιση της νέας BMW Σειράς 8 Coupe με φόντο το ιστορικό κέντρο της Βενετίας, η BMW προσφέρει τη συνέχεια μιας πολύ επιτυχημένης καμπάνιας που ξεκίνησε πρόσφατα στην πολυτελή κατηγορία. Τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας φέρουν τώρα μία ‘υπογραφή’ νέας σχεδίασης μαζί με το όνομα της εταιρίας Bayerischer Motoren Werke που αναγράφεται ολόκληρο.

Η ισχυρή παρουσία της μάρκας στην εν λόγω κατηγορία είναι ένας από τους στόχους που έχει ορίσει το BMW Group στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής του NUMBER ONE > NEXT για να διασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές.  

Εκτός από τα αποκλειστικά μοντέλα και τις υπηρεσίες, η  BMW δημιουργεί επίσης έναν κόσμο εμπειριών στην παγκοσμίως επεκτεινόμενη πολυτελή κατηγορία, που δεν σταματά στην οδηγική απόλαυση αλλά χαρίζει στους υποψήφιους πελάτες μοναδικές και εμπνευσμένες στιγμές.

Διαβαστε επισης