Σε μια στρατηγική συμμαχία προχωρούν η γαλλική αλυσίδα Carrefour και η βρετανική Tesco, με στόχο την από κοινού πορεία στην αγορά για την μείωση του κόστους.
Η συμφωνία είναι η τελευταία που ανακοινώθηκε στον ευρωπαϊκό κλάδο λιανικής, και θα καλύπτει τις στρατηγικές σχέσεις με τους προμηθευτές παγκοσμίως, την κοινή αγορά των προϊόντων με το δικό τους brand και τα αγαθά που δεν είναι προς μεταπώληση, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Carrefour.
Η εταιρεία τον Ιανουάριο, όπως μεταδίδει το capital.gr, είχε ανακοινώσει σχέδια για την μείωση του κόστους και των θέσεων εργασίας, για την αύξηση των επενδύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και για τη δημιουργία μιας συμμαχίας στην Κίνα, σε μια προσπάθεια να αυξηθούν τα έσοδα και τα κέρδη.