Επιχειρήσεις

Συγχωνεύονται Wiko και TINNO


Μετά από 7 χρόνια στενής συνεργασίας, η Wiko και η Tinno ανακοινώνουν επίσημα την συγχώνευσή τους. Η κίνηση αυτή αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της εταιρείας, ώστε να αναδειχθεί σε μείζονα παγκόσμιο παίκτη στη βιομηχανία των κινητών συσκευών.

Η Wiko, η γαλλική μάρκα έξυπνων τηλεφώνων, ιδρύθηκε το 2011 στην Μασσαλία. Η ιστορία ξεκίνησε από τη στενή συνεργασία του Laurent Dahan και του James Lin, Προέδρου της Tinno Group. Ο Dahan και ο Lin συνδύασαν τις συμπληρωματικές τους δυνάμεις για να χτίσουν ένα διεθνές success story, η Wiko με τη γνώση της αγοράς, τη στρατηγική που εστιάζει στον καταναλωτή και τη μοναδική οργάνωση πωλήσεων από τη μία, και η Tinno με την τεχνογνωσία και τις κατασκευαστικές δυνατότητές της, από την άλλη.

Έκτοτε, η Tinno έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία στο R&D, τημηχανική καιτην παραγωγή, διαθέτοντας πλέον 4 R&Dκέντρα και 2 εργοστάσια. Από την άλλη, η Wiko εδραίωσε την παρουσία της σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως και μπήκε στις ΤΟΡ 5 μάρκες κινητών τηλεφώνων στη Δυτική Ευρώπη

H Wiko έχει αναδειχθεί σε εξέχοντα συνεργάτη στην παγκόσμια δραστηριότητα της Tinno. Και για τις δύο εταιρείες, η συγχώνευση της Wiko με την Tinno Group αποτέλεσε ένα φυσικό επόμενο στάδιο, ώστε να χτιστεί μία ακόμα ισχυρότερη στρατηγική συνεργασία. Η ομάδα της Μασσαλίας, που διαθέτει την εμπειρία του προϊόντος, ορίζει και αναπτύσσει το μοναδικό πνεύμα της μάρκας αλλά και τα πλάνα marketing και πωλήσεων, θα ωφεληθεί τώρα από την ενισχυμένη υποστήριξη και την αυξημένη ευελιξία των Κινέζων συναδέλφων της.

Οι δύο επικεφαλής και παλιοί φίλοι, θα ηγηθούν της Wiko από κοινού, οδηγώντας την εταιρεία σε νέα επίπεδα. Η νέα Leadership Committee της Wiko απαρτίζεται από τον Πρόεδρο James Lin, τον Senior Αντιπρόεδρο Laurent Duhan, τους Αντιπροέδρους Michel Assadourian και Julien Heang.

Ο Laurent Dahan δήλωσε σχετικά: «Αυτή η προσέγγιση είναι συνεπής με τη λογική των μετόχων και της βιομηχανίας συνολικά. Η Tinno αποτελεί συνεργάτη μας ήδη από την ίδρυση της Wiko, και τώρα έχουμε φτάσει να μιλάμε για 30 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως. Αυτό το νέο στάδιο θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο, προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών μας, προσφέροντάς τους μία ευρεία γκάμα καινοτόμων προϊόντων».

Ο James Lin δήλωσε σχετικά: «H Wiko είναι ένα φανταστικό brand που διαθέτει όλα τα προσόντα για να κατακτήσει νέους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία των δύο εταιρειών θα μας επιτρέψει να περάσουμε σε ένα νέο στάδιο που θα αναδείξει την Wiko σε ένα εμβληματικό brand παγκοσμίως.